וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב חריג: כוכבי הנבחרת הצעירה שלא יוכלו לשחק באולימפיאדה

2.7.2023 / 20:55

ישראל הבטיחה השתתפות במשחקים האולימפיים, אבל מכיוון שרשאים להשתתף רק שחקנים שנולדו אחרי ינואר 2001, לגיא לוזון מצפה כאב ראש לא קטן. ההסבר המלא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.7/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל רשמה הערב (ראשון) את אחד ההישגים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, כאשר הבטיחה את השתתפותה במשחקים האולימפיים בצרפת בקיץ 2024 - השתתפות ראשונה עבור ישראל במשחקי הכדורגל באולימפיאדה מאז מונטריאול 1976.

ישראל הבטיחה את השתתפותה בזכות הניצחון של אנגליה על פורטוגל ברבע הגמר, וביום רביעי (19:00, ישיר בספורט1) גיא לוזון ושחקניו שוב יתמודדו מול אנגליה, הפעם במאבק על מקום בגמר אליפות אירופה.

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא כולם יזכו להיות במשחקים האולימפיים/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

הניצחון של אנגליה כאמור הבטיח לישראל סופית את המקום במשחקים האולימפיים, אבל מי שאחראים להישג הגדול הם שחקני הנבחרת הצעירה, המאמן גיא לוזון וצוותו. הם עלו ליורו אחרי שעברו במוקדמת בית קשה במיוחד שכלל את גרמניה, הונגריה ופולין ולקחו את ההישג לקיצון עם ההעפלה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21.

עם זאת, לא כל השחקנים שחתומים על ההישג יוכלו להמשיך עם הנבחרת הצעירה ולהתחרות איתה באולימפיאדה. החוקים קובעים שרק שחקנים שנולדו אחרי ינואר 2001 יכולים להשתתף במשחקי הכדורגל בטורניר האולימפי, להוציא שלושה חריגי גיל שעליהם צריך להודיע מראש. המשמעות היא שבין שחקני הנבחרת שלא יוכלו להשתתף באולימפיאדה נמצאים כרם ג'אבר, זיו מורגן, אור בלוריאן, מאור לוי, עדן קארצב, ארד בר, יואב הופמייסטר, הישאם לאיוס ובנוסף לכל אלו גם מי שנחשבים למצטייני הטורניר - הקפטן גיל כהן, עומרי גנדלמן והשוער דניאל פרץ. גם מוחמד כנעאן שלא הגיע לאליפות בעקבות הפציעה שספג במהלך העונה, לא יוכל לקחת חלק אלא אם יירשם כחריג גיל.

לעומתם, סוף פודגוראנו שהיה פקטור בשלבי המוקדמות ואושר דוידה שלא זומן לאליפות, יוכלו להיכלל בסגל כמו גם שחקנים ששיחקו במונדיאליטו דוגמת אור ישראלוב, חמזה שיבלי, אל ים קנצפולסקי, אילי מדמון ואחרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון. ברני ארדוב
ישחקו יחד באולימפיאדה? מנור סולומון ואוסקר גלוך/ברני ארדוב

בנבחרת ישראל יצטרכו לקבל החלטה מי יהיו שלושת חריגי גיל והאם בוחרים לזמן שחקנים בכירים דוגמת מנור סלומון, או שמא נותנים לכמה שיותר שחקנים שאחראים על ההעפלה להיות חלק מהאולימפיאדה. ההערכה היא שדניאל פרץ יהיה חלק מהסגל בכל מקרה בתור חריג גיל, אלא אם תומר צרפתי או שריף כיוף ירשמו עונות מרשימות וייקחו את המקום בתור השוערים הראשונים בנבחרת הצעירה - מעתה האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully