וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש חוזר: אנגליה ניצחה את פורטוגל ותתמודד מול ישראל בחצי הגמר

גורדון (34) העניק 0:1 ל"שלושת האריות" ברבע גמר היורו עד גיל 21 והבטיח משחק נוסף נגד הנבחרת הצעירה של לוזון בשלב הבא (רביעי, 19:00, ספורט1). ארונס וג'ונסון המוצהבים ייעדרו, ראמזי נפצע והוחלף

תקציר: אנגליה הצעירה ניצחה 0:1 את פורטוגל ועלתה לחצי הגמר, ישראל באולימפיאדה/ספורט1

בפעם השנייה בטורניר, הפעם בקרב על גמר היורו, נבחרת אנגליה הצעירה תפגוש את נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר הטורניר (רביעי, 19:00, ספורט1) אחרי 0:1 הערב (ראשון) על פורטוגל בשלב רבע הגמר משער ניצחון של אנתוני גורדון.

לי קארסלי עלה פעם נוספת עם גורדון ונוני מדואקה בחוד, וראה את שחקנה של ניוקאסל מסדר מצב נהדר בפתיחה לקרטיס ג'ונס שהחמיץ. מנגד, פדרו נטו נעצר אצל ג'יימס טראפורד שירד טוב והדף לקרן. בדקה ה-34 הדומיננטיות במרכז המגרש של הנבחרת האנגלית באה לידי ביטוי עם שער היתרון. מהלך קבוצתי נפלא הסתיים במסירה של מורגן גיבס-ווייט לגורדון שבעט לרשת של קלטון ביאי.

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין עם שליטה פורטוגלית בניסיון למצוא את השוויון, כשעל הדרך מקס ארונס ובן ג'ונסון ספגו כרטיסים צהובים וייעדרו מהמשחק בחצי הגמר מול ישראל, כך שקארסלי יהיה ללא מגן ימני טבעי בסגל. בנוסף לשניים, ג'ייקוב ראמזי שנראה נהדר עד כה בטורניר, נפצע ונראה כי עשוי להיות בספק למשחק הבא. בדקה ה-73 הנריקה אראוחו מצא את המשקוף של ג'יימס טראפורד עם נגיחה טובה, אבל זה לא הספיק לסגנית אלופת אירופה שסיימה בשלב מוקדם עבורה את הטורניר.


הרכב אנגליה: ג'יימס טראפורד, ג'יימס גארנר, טיילור הרווד-בליס, לוי קולוויל, מקס ארונס (בן ג'ונסון, 74), אנחל גומס (אוליבר סקיפ, 80), קרטיס ג'ונס, ג'ייקוב ראמזי (אמיל סמית' רואו, 67), נוני מדואקה (קול פאלמר, 74), מורגן גיבס-ווייט, אנתוני גורדון.

הרכב פורטוגל: קלטון ביאי, נונו טבארס, אנדרה אמארו, אלכסנדרה פנטרה, ז'וסה קרלוס, טיאגו דאנטס, ז'ואאו נבס, סמואל קוסטה, פרדו נטו (ויטיניה, 90), פרנסיסקו קונסייסאו (דייגו מוראיירה, 86), פאביו סילבה (הנריקה אראוחו, 65).

אנתוני גורדון נבחרת אנגליה הצעירה. GettyImages
הדיחו את סגנית אלופת אירופה ויפגשו את ישראל בחצי הגמר. גורדון/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 4: מהלך קבוצתי נהדר של האנגלים כשאנתוני גורדון השאיר לקרטיס ג'ונס את הכדור על קצה הרחבה הפורטוגלית, אבל קשרה של ליברפול בעט רק ליד הקורה.

דקה 14: טעות גדולה של ג'יימס גארנר שלא הצליח להרחיק, פדרו נטו בעט מקרוב, אך ג'יימס טראפורד ירד נהדר והציל את אנגליה מספיגה עם הדיפה לקרן.

דקה 23: גורדון זכה למסירה טובה ממקס ארונס, קלטון ביאי קלט את הניסיון של שחקן ניוקאסל שבעט עם רגל ימין החלשה שלו.

דקה 34: גול! הנבחרת אנגלית עלתה ליתרון אחרי חילופי מסירות בין נוני מדואקה, מורגן גיבס-ווייט שהוציא מסירת רוחב לגורדון והחלוץ בעט לרשת של ביאי. 0:1 לאנגליה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
נוני מדואקה לצד אנתוני גורדון נבחרת אנגליה הצעירה. GettyImages
ממשיכים להרשים. מדואקה וגורדון/GettyImages

דקה 52: כדור חופשי של נטו מצד ימין הסתובב טוב אל עבר המסגרת האנגלית, טראפורד הדף בקלות.

דקה 73: הנריקה אראוחו זכה להגבהה טובה, אך המשקוף של טראפורד הציל את השוער האנגלי מספיגת שער השוויון בדקות טובות של פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully