וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסבוכת של מכבי חיפה: אם ג'וש כהן לא יתרצה, אופציית שוער זר על הפרק

19.6.2023 / 18:18

בקסטר חתם בבולטון על חוזה שגובהו שליש מזה שהציעו הירוקים, והכניס אותם לבעיה. מאמצים לשכנע את כהן להישאר, גם בחוזה קצר. בחיפה יאיצו את הניסיונות לשכנע את סונדגרן להתאזרח, המגן דורש לפתוח את חוזהו במקביל

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

במכבי חיפה הופתעו מאוד מסיבוב הפרסה של ניית'ן בקסטר ומתחילים כבר לחשוב על החלופות. בקסטר, כך לפי המידע שהועבר לחיפה על ידי סביבתו, העדיף לחתום לשנתיים בבולטון מהליגה השלישית באנגליה במשכורת שגובהה שליש מהשכר שהוצע לו בחיפה וזאת לאחר שלדבריו החליט לנסות ולהמשיך לבנות קריירה באי הבריטי.

לאחר חתימתו בבולטון לא הזכיר בקסטר את מכבי חיפה, אך אמר: "היו לי הרבה אופציות, אבל אני חושב שבחרתי במועדון בו אהיה מספר 1 וארוץ בצמרת. הייתה שיחה קצרה עם המאמן והשתכנעתי לחתום. אני שמח להיות פה. אחרי שבע שנות השאלה, זו פעם ראשונה שאני עושה מעבר קבוע ואני מאוד נרגש. זה הזמן הנכון עבורי. אני בגיל טוב ומרגיש שאני יכול לעשות פה תקופה יפה ולא רק כמושאל".

נייתן' בקסטר רשמית שוער בולטון

הירוקים יאיצו כעת את הניסיונות לשכנע את ג'וש כהן להישאר בקבוצה. השוער עצמו הבהיר שהוא רוצה לשחק בחו"ל, אך בחיפה ינסו לשכנע אותו להגיע גם אם מדובר בחוזה לעונה אחת או אפילו חוזה בתוכו סעיפי יציאה התקפים לכל חלון העברות, בהם יוכל השוער להגשים את חלומו ולשחק בארה"ב.

אם הניסיונות להחתים את כהן לא יצלחו, בחיפה ישקלו להחתים שוער זר וזאת לאור ההבנה שאין שוערים ישראלים בכירים על הפרק. במועדון עוד העלו את שמו של ניקיטה חייקין, אך סיכויים למהלך כזה קלושים ובחיפה יתמקדו באופציית כהן או לחילופין זר שכן חייקין חזר רק לאחרונה לבודו גלימט עם חוזה לשלוש שנים.

עוד בוואלה!

בשלישי: מכבי חיפה בהגרלת הסיבוב הראשון של מוק' ליגת האלופות

לכתבה המלאה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה עם פייר קורנו. מאור אלקסלסי
בכל זאת ישתכנע? ג'וש כהן/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על תסבוכת השוערים של מכבי חיפה

בעקבות התסבוכת שיצר בקסטר, בחיפה יאיצו גם את השיחות עם דניאל סונדגרן על אזרוחו. המגן דורש לפתוח את חוזהו ולדון בחוזה חדש לפני שהוא דן באזרוחו, אך כעת בחיפה ייפגשו שוב עם השבדי כדי להסביר לו את הנחיצות שיתאזרח כדי להשאיר אופציה להחתמה של שני זרים בקבוצה.

כידוע, הירוקים מנסים לסגור עם סבע חוזה חדש כדי להוריד מהפרק את האפשרות שיעזוב, אך השחקן עדיין מנסה למצות את האופציה ולמצוא קבוצה בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully