וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נפרדה מיוג'ין אנסה, שחתם בדאלאס מה-MLS

19.6.2023 / 20:32

שחקן הכנף הגנאי עזב אחרי שנתיים בהן כבש 14 שערים בכל המסגרות: "לא האמנתי שהמועדון, האוהדים והעיר ייכנסו לי עמוק ללב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

הפועל באר שבע תערוך הערב (שני) את אימון הפתיחה לקראת עונת 2023/24. המשחק הרשמי הראשון של סגנית האלופה ייערך ב-20 ביולי נגד מכבי תל אביב במסגרת "משחק האירופאיות" וכעבור שבוע תתמודד בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, כאשר זהות היריבה תיקבע בהגרלה ביום רביעי בצהריים.

בינתיים, שעה קלה לפני אימון הפתיחה, הודיעה הקבוצה על פרידה מהגנאי יוג'ין אנסה שסיים את דרכו במועדון לאחר שנתיים וחתם בדאלאס מה-MLS. אנסה בן ה-28 נרכש מהפועל רעננה ובעונתו הראשונה הבקיע שמונה שערים ובישל עוד שבעה בכל המסגרות. העונה חלה ירידה בתפוקה וגם בכמות הדקות שלו והוא סיים עם שישה שערים ושלושה בישולים.

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
נפרד מהפועל באר שבע, וכנראה מישראל אחרי שש שנים. אנסה/דני מרון

"אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל", כתב אנסה לעוקביו באינסטגרם, "הפועל באר שבע הפכה לחלק ממני, כשהצטרפתי לפני שנתיים לא האמנתי כמה עמוק המועדון, האוהדים והעיר ייכנסו לי ללב. זה היה מסע ארוך מאז שהגעתי לישראל והשיא היה בשנתיים האחרונות כאשר זכיתי בתארים, שיחקתי במפעלים אירופיים וזכיתי לאווירה מדהימה בכל משחק בית. זה היה 'וואו' ואלו רגעים שלעולם לא אשכח. אני אוהב אתכם ומודה לכם על השנתיים האחרונות. מי יודע, אולי יום אחד עוד ניפגש".

כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, אנסה במשך תקופה ארוכה שקל לעזוב את ישראל אחרי שש שנים במדינה - הוא הגיע בקיץ 2017 לבית"ר תל אביב/רמלה, התקדם להפועל רעננה, שיחק בתווך כמושאל בעירוני קרית שמונה ואז נמכר להפועל באר שבע שאיתה זכה בגביע המדינה ובאלוף האלופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully