וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב כבר מרשים במכבי חיפה, אילו משחקים סק עלול להחמיץ?

19.6.2023 / 11:00

הקשר מותיר רושם טוב באימונים הראשונים: "במצב פיזי יותר טוב ממה שהיה לפני שעזב". בקבוצה מציעים לסבע מענק, גם חזיזה ומוחמד יחתמו על חוזים משופרים? וגם: הבלם הסנגלי צפוי להיעדר ממשחקים חשובים אם אכן ייצא לאליפות אפריקה

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מסאי דגו יערוך מסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן מכבי חיפה ביום שלישי, לקראת משחקי ההכנה של הקבוצה מול אריס סלוניקי. המינוי של דגו למאמן הקבוצה במקומו של ברק בכר הפתיע רבים ולמרות שהמנהל המקצועי גל אלברמן ואפילו הבעלים יעקב שחר תמכו במינוי באופן פומבי, קולו של המאמן הנכנס עדיין לא נשמע. מחר כאמור דגו ידבר לראשונה וצפוי להתייחס הן למינוי עצמו, להכנות לעונה הבאה וכן לתכניות הרכש ולעזיבות של עומר אצילי ומוחמד אבו פאני.

כידוע, משחקי ההכנה של חיפה מול אריס ייערכו באצטדיון בנוף הגליל ויהיו סגורים לקהל ולתקשורת.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יקבל הצעה משודרגת. דיא סבע/ברני ארדוב

מי שכבר הצטרף לאימונים הוא ליאור רפאלוב, שלפי שחקנים בקבוצה מגיע בכושר טוב מאוד מבחינה פיזית ונראה דינמי מאוד באימונים. "אם מישהו חשב שליאור בגיל 37 כבר לא פיזי כמו פעם, שיידע שהוא מוכיח כבר באימונים הראשונים שהוא פיזי הרבה יותר ביחס לשחקן שיצא מישראל לפני 12 שנים", אמרו בחיפה.

בחיפה יערכו בשבועיים הקרובים פגישות עם כמה שחקנים במטרה לפתוח את חוזיהם ולהבטיח את הישארותם בקבוצה. דיא סבע יקבל הצעה לחוזה משודרג וכן למענק חתימה בעבור הבטחה להישארות, וגם דולב חזיזה ועלי מוחמד יאריכו את חוזיהם. שחקן נוסף שיקבל הצעה הוא עיליי פיינגולד, שבמקביל מחפש קבוצות באירופה. בחיפה מבינים שישנה אפשרות שהמגן הימני שבלט במדי נבחרת הנוער במונדיאליטו, יעזוב ויחתום בחו"ל.

עוד בחיפה: אם אכן עבדולאי סק ייצא עם נבחרת סנגל לאליפות אפריקה שנערכת השנה, לוח המשחקים שפורסם הבוקר מבהיר שהבלם עלול להחמיץ מספר משחקים משמעותיים. אם סנגל תצליח בטורניר ותעפיל לחצי הגמר, סק יחמיץ את המשחקים מול מכבי נתניה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ואולי אף את הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully