וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניית'ן בקסטר התחרט, מכבי חיפה תחדש את המגעים עם ג'וש כהן

19.6.2023 / 14:48

השוער ביצע פניית פרסה ובאנגליה מדווחים שהוא בדרך לבולטון, הירוקים יפנו למתאזרח בניסיון להחתימו על חוזה חדש. בירם כיאל מועמד לחזור

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מסתמן שמכבי חיפה תיאלץ לבצע שינוי חד בתכניותיה לבניית הסגל: עד הבוקר (שני) הירוקים היו משוכנעים שניית'ן בקסטר יחתום אצלם, אולם בשעות האחרונות הגיעו אליהם מסרים לפיהם השוער התחרט, החליט להישאר באנגליה ולחתום בבולטון. בשל כך, האלופה תפנה לג'וש כהן בניסיון להחתימו על חוזה חדש. במכבי חיפה פועלים על מנת לנסות ולשכנע את בקסטר להגיע בכל זאת.

במקביל מכבי חיפה ממשיכה לגבש את הסגל המחודש לקראת העונה הקרובה, בקבוצה בוחנים את החזרתו של בירם כיאל, ששוב מועמד. הקשר בן ה-35, ששיחק במכבי חיפה בין 2006 ל-2010, שיחק בבני סכנין בעונות האחרונות, ובחיפה מעריכים את האיכות והניסיון שלו, כמו גם החיבור למועדון.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הוא חוזר? שוב? ג'וש כהן/מאור אלקסלסי
בירם כיאל בראש שחקני מכבי חיפה החוגגים. ברני ארדוב
הייתה תקופה יפה. כיאל/ברני ארדוב

מסאי דגו יערוך מסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן מכבי חיפה ביום שלישי, לקראת משחקי ההכנה של הקבוצה מול אריס סלוניקי. המינוי של דגו למאמן הקבוצה במקומו של ברק בכר הפתיע רבים ולמרות שהמנהל המקצועי גל אלברמן ואפילו הבעלים יעקב שחר תמכו במינוי באופן פומבי, קולו של המאמן הנכנס עדיין לא נשמע. מחר כאמור דגו ידבר לראשונה וצפוי להתייחס הן למינוי עצמו, להכנות לעונה הבאה וכן לתכניות הרכש ולעזיבות של עומר אצילי ומוחמד אבו פאני.

כידוע, משחקי ההכנה של חיפה מול אריס ייערכו באצטדיון בנוף הגליל ויהיו סגורים לקהל ולתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully