וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר חתם בהפועל פתח תקוה: "היסטוריה מפוארת, עתיד מבטיח"

19.6.2023 / 11:05

החלוץ בן ה-36 מצטרף לשורות העולה החדשה עם חוזה לעונה עם אופציה להארכה: "רעב מתמיד". צפו בהצגתו המשעשעת, בסגנון "המתחזים". הקשר עידו דוידוב חתם לעונה נוספת

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

הפועל פתח תקוה הכריזה הבוקר (שני) על החתמתו של איתי שכטר לעונה הקרובה, עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת. החלוץ בן ה-36 יחבור לחברו הטוב עידן ורד ויצטרף לשורות העולה החדשה, שתהיה קבוצתו ה-11 בקריירה.

"שמח ונרגש לחתום במועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח כמו הפועל פתח תקוה"', אמר שכטר לאחר החתימה. "מהרגע הראשון שדיברתי עם אבי יחיאל ועופר טסלפפה, הרגשתי שזה המקום הנכון עבורי לעונה הקרובה. אני רעב יותר מתמיד כדי להצליח ולהצעיד את הפועל פתח תקוה קדימה בליגת העל".

שכטר יקווה לקבל יותר דקות משחק אחרי שבשנתיים האחרונות רשם 41 הופעות ו-3 שערים במדי הפועל באר שבע. עם הצטרפותו להפועל פתח תקוה, שכטר מסמן וי על כל קבוצה שזכתה ביותר משתי אליפויות בליגה הבכירה בישראל. קודם לכן הוא שיחק במכבי נתניה, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

ברזומה של שכטר יש גם קדנציות בהפועל נצרת עילית בה עשה את צעדיו הראשונים בקריירה, קייזרסלאוטרן, סוונזי ונאנט.

שכטר החזיק במספר הצעות בליגת העל כולל ממ.ס. אשדוד, אבל בחר בסופו של דבר בהפועל פתח תקוה, שתנסה לתקוע יתד בליגה הבכירה. שכטר אף קיבל הצעה להצטרף לצוות המקצועי של מכבי תל אביב, אבל החליט להמשיך בקריירה ככדורגלן פעיל.

צפו בהצגתו המשעשעת של שכטר

שחקן נוסף שחתם היום רשמית הוא דניאל פלשר. הבלם בן ה-25 שהגיע מבני יהודה, אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה. מחכה להרגיש מקרוב את העוצמה של המועדון והקהל המדהים של הקבוצה".

הפועל פתח תקוה הודיעה גם על המשך ההתקשרות עם עידו דוידוב, שחתם באמצעות סוכנו אפי סופר לעונה נוספת שתהיה השלישית שלו במועדון. הקשר בן ה-28 כבש חמישה שערי ליגה בעונת העלייה מהלאומית ואמר: "שמח מאוד להמשיך עם הפועל פתח-תקוה בליגת העל ולפתוח עונה שלישית במועדון שהוא בית חם עבורי. מאז שהגעתי לקבוצה חוויתי לא מעט רגעים מאושרים, אבל אני בטוח שהשיא עוד לפנינו. אני מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully