וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפוס שוחח עם ארטטה, אך בעלי פ.ס.ז' מעדיפים את לואיס אנריקה

בעוד שב-"RMC" טענו שהמנהל הספורטיבי פנה למאמן ארסנל, ב"ל'אקיפ" נכתב שהקטארים נוטים למנות את הספרדי שאף צפוי לנחות בצרפת לקראת חתימה

תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד - איטליה 1:2/ספורט1

מועמדותו של יוליאן נאגלסמן ירדה מהפרק, ופריז סן ז'רמן עדיין לא מצאה מאמן לעונה הבאה. טרם פורסמו הסיבות להחלטה המשותפת של שני הצדדים לסיים את המגעים, אולם בינתיים דיווחו היום (שבת) ב-"RMC" שהפייבוריט של המנהל הספורטיבי לואיס קמפוס הוא לא אחר מאשר מנג'ר ארסנל, מיקל ארטטה, והשניים אף שוחחו בשבועות האחרונים.

ארטטה שיחק שנה אחת בפריז סן ז'רמן בעונת 2001/2 ובידיעה נטען כי הוא דובר צרפתית באופן שוטף. עם זאת, הסיכויים שיגיע לאלופת צרפת נמוכים ביותר, כיוון שהוא חתום בארסנל עד 2025 ומעבר לכך שהוא מרגיש בנוח במועדון הלונדוני, בעונה החולפת הוא היה קרוב מאוד להוביל את התותחנים לאליפות ראשונה מאז 2004.

עוד על פריז סן ז'רמן

עוד בוואלה! ספורט

כשתתעוררי לא תראי אותי: אמבפה שוב מכתיב סדר יום לפ.ס.ז'

לכתבה המלאה

מוקדם יותר, ב"ל'אקיפ" נכתב שלואיס אנריקה הוא המועמד המוביל החדש לעמוד על הקווים של אלופת צרפת, כשהוא זוכה לתמיכה הגדולה ביותר מצד הבעלים הקטאריים של פריז סן ז'רמן. בדיווח אחר אף נכתב כי הוא צפוי לנחות היום בעיר האורות לקראת חתימה. הספרדי בן ה-56 הוזכר בחודשיים האחרונים גם בהקשר של צ'לסי, טוטנהאם ונאפולי, אך שלושתן מינו בסופו של דבר מאמנים אחרים

דווקא בספרד סתרו את הדיווחים הללו, כאשר באתר "Relevo" סימנו את תיאגו מוטה כמי שמוביל במרוץ. ספרדי נוסף שמועמד לתפוס את המקום שאמור לפנות כריסטוף גאלטייה, הוא צ'אבי אלונסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully