וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה רוצה להישאר", פ.ס.ז' מתעקשת למכור ולא לאפשר עזיבה בחינם

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 10:25

מרקיניוס התייחס לעתיד הכוכב, אך המועדון מתבצר בעמדתו להיפרד הקיץ לכל המרבה במחיר ולא כשחקן חופשי בקיץ הבא

תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד - איטליה 1:2/ספורט1

עוד יום חולף, והעיסוק בקיליאן אמבפה לא פוסק. אמש טען כוכב פריז סן ז'רמן: "אני רוצה להמשיך לשחק במועדון. להישאר בפריז זאת האופציה היחידה מבחינתי כרגע, אז אני מוכן לשוב לשם. המכתב שלא אאריך את החוזה? זה היה ידוע. בכנות, לא חשבתי שזה יפגע במישהו, לא ידעתי שמכתב יכול להרוג מישהו, לא אכפת לי מהתגובות של אנשים לזה. יש לי את הסיבות שלי, אני לא צריך להסביר".

עם זאת, בהנהלת פריז סן ז'רמן ממשיכים להתבצר בעמדתם ומתעקשים שאם גישתו של אמבפה בנוגע להארכת החוזה לא תשתנה, הם יפעלו למכור אותו כבר הקיץ ולא יאפשרו לו בשום אופן לעזוב בחינם בקיץ הבא. לפי ה"את'לטיק" הם ירצו למכור את הכוכב למי שתציע את סכום ההעברה הכי גבוה, ובספרד הוסיפו כי ריאל מדריד כבר נערכה לכך מראש מבחינת התכנון הכלכלי אם האפשרות תצוץ.

שחקני פריז סן ז'רמן מרקיניוס, קיליאן אמבפה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
ישתפו פעולה גם בעונה הבאה? מרקיניוס ואמבפה/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"אם הוא רוצה להישאר, גם אנחנו רוצים שיישאר", אמר מרקיניוס, ממחנה האימונים של נבחרת ברזיל. "קיליאן הוא גאון, כישרון טהור, מנהיג בפריז והוא חשוב לנו מאוד. בכל קיץ מדברים עליו, אבל הוא שחקן פריז סן ז'רמן והוא רוצה להישאר. נראה מה יקרה. כל השחקנים רוצים שהוא יישאר וזה חשוב שכך יהיה, כי יש לנו מטרות".

הבלם הוותיק הוסיף ואמר: "האם הוא שמח בפריז? כן, אני רואה אותו. הוא מספק מספרים, שערים, ההופעות שלו על המגרש מוכיחות זאת. הוא עושה המון דברים עבור המועדון והוא חשוב לנו מאוד כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully