וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.6: קים בחר בבאיירן מינכן, ווקר עשוי להצטרף אליו

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 20:28

בלם נאפולי צפוי לחתום בשורות הבווארים חרף השיחות הארוכות שניהל עם מנצ'סטר יונייטד, גם המגן של סיטי בדרך. גונדואן מתקרב לברצלונה, קאייסדו קרוב לצ'לסי

תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד - איטליה 1:2/ספורט1

העברות

* ריינג'רס שנפרדה מאלפרדו מורלוס שסיים חוזה, שמה את ידה על חלוץ חדש: סם לאמרס הולנדי נרכש מאטאלנטה תמורת 3.5 מיליון יורו.

* פ.צ. קלן התחזקה בקשר הדני יקוב כריסטנסן (21). ג'קס כפי שהוא מכונה במולדתו, הגיע ללא תמורה מנורדשיילן.

* מחמוד דאוד הצטרף בהעברה חופשית מבורוסיה דורטמונד לברייטון. זהו השחקן השני שהשחפים מצרפים בחינם בחלון ההעברות הנוכחי אחרי ג'יימס מילנר שהגיע מליברפול והשלישי בסך הכל אחרי רכישת ז'ואאו פדרו.

* הדרמה הגיעה לסיומה: ארצות הברית הודיעה על שובו של המאמן גרג ברהולטר, כחצי שנה אחרי שחוזהו הסתיים. הוא יוביל את הנבחרת במונדיאל 2026.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, מנצ'סטר סיטי בשיחות מתקדמות עם ר.ב. לייפציג בנוגע ליושקו גברדיול: "לייפציג תמכור אותו תמורת סכום עצום, אחרת הוא יישאר לעונה נוספת".

* המחלוקת העיקרית בין מנצ'סטר סיטי ואילקאי גונדואן - אורך החוזה החדש. אלופת אירופה הציעה עוד עונה אחת בלבד, השחקן מחפש חוזה ארוך יותר ודווח כי ברצלונה הציעה לו לאחרונה חוזה משופר לשלוש שנים. גם ארסנל עוקבת בעניין.

* בספרד טוענים: צ'אבי ינסה לצרף לברצלונה קשר בנוסף לגונדואן. המאמן מאוד מעריך את ג'ובאני לו סלסו. גם חברו לוויאריאל אלכס באנה על הכוונת, אולם סעיף השחרור שלו (60 מיליון יורו) יקשה על העסקה.

* לפי פבריציו רומאנו, נציגים של באיירן מינכן שוחחו בימים האחרונים עם בלם נאפולי, קים מין-ג'ה והציגו בפניו של התכניות של הקבוצה לגביו. השיחות מתקדמות והקוריאני המצטיין צפוי לנחות בסופו של דבר בגרמניה ולא במנצ'סטר יונייטד. גם קייל ווקר עשוי להצטרף לבווארים, כשתומאס טוכל רואה בו כשחקן עם ניסיון שיסייע לקבוצה.

* בגרמניה מדווחים שבאיירן מינכן גם בוחנת את מועמדותו של פאו טורס. לבלם ויאריאל נותרה שנה בחוזהו, מה שמוריד באופן טבעי ומשמעותי את העלות שלו.

* דיווחים עקשניים באנגליה מספרים שמויסס קאיסדו החליט לעבור לצ'לסי ולא לארסנל. ברייטון קיבלה את ההצעות האחרונות של שתי הלונדוניות ובממלכה מספרים שהאווקדורי בחר בבלוז.

* רארש איליה סיים את תקופתו המאכזבת במכבי תל אביב ושב לניס. לאחרונה נפוצו שמועות על מעבר לראפיד בוקרשט, אולם ברומניה טוענים הבוקר כי שחקן הכנף הצעיר יושאל דווקא ללוזאן השוויצרית.

אילקאי גונדואן ואשתו אחרי הזכייה של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images, GettyImages
סיטי, ברצלונה או ארסנל? גונדואן/GettyImages, Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images

* נמשכות השיחות בין אינטר לצ'לסי בנוגע לקאלידו קוליבאלי. הנראזורי רוצים לצרף את הבלם בהשאלה, הלונדונים בינתיים מסרבים ורוצים רק מכירה והסנגלי ממתין לפריצת דרך.

* דיאן קולוסבסקי צפוי להמשיך אצל התרנגולים. טוטנהאם הייתה מחויבת לרכוש את השבדי במסגרת הסכם ההשאלה מיובנטוס אם היא הייתה מעפילה לליגת האלופות, אבל היא לא הצליחה והציעה לשלם סכום מופחת בגובה 30 מיליון יורו, שמרצה את יובנטוס עושה רושם.

* באיטליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד סימנה את מגן מילאן תאו הרננדז, שמבוקש כמובן גם בפריז סן ז'רמן.

* לאחר שנדחתה בפעם הראשונה, ארסנל תציע לווסטהאם 100 מיליון ליש"ט על דקלן רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully