וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד חגגה: "מגיע לנו אחרי האכזבה במונדיאל". מאנצ'יני לקח אחריות

לה רוחה ניצחה את איטליה ועלתה לגמר ליגת האומות, חוסלו: "הרגשתי שאני לא בנבדל". מאנצ'יני: "השינוי הטקטי עלה במשחק"

תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד - איטליה 1:2/ספורט1

נבחרת ספרד לא זכתה בתואר מאז יורו 2012, אבל אמש (חמישי) התקרבה לאחד כזה כשניצחה את איטליה בחצי גמר ליגת האומות. ביום ראשון היא תשחק נגד קרואטיה ברוטרדם, בתקווה לתוצאה שונה בתכלית מזו ב-2021 - אז היא הפסידה לצרפת 2:1 באותו מעמד.

הווינר הגדול היה חוסלו, שנכנס כמחליף בדקה ה-84 וכבש שער ניצחון ארבע דקות לאחר מכן. חלוץ אספניול, שכנראה יצטרף לריאל מדריד, עם 3 שערים ב-3 הופעות בנבחרת בגיל 33. "הכדור הגיע אליי והרגשתי שאני לא בנבדל לפני שכבשתי", אמר חוסלו, "אנחנו גאים מאוד. כשאתה משחק נגד איטליה הדברים יכולים להסתבך, אבל הגיע לנו לנצח".

ירמי פינו שהבקיע את השער הראשון אמר: "זה מגיע לנבחרת שלנו, בעיקר אחרי ההדחה הכואבת במונדיאל. יש לנו סגל עם שחקנים מצוינים וזה הופך את הכול ליותר קל. המפתח לגמר הוא לשחק את המשחק שלנו".

"אנחנו בעננים", הודה המאמן לואיס דה לה פואנטה. "שיחקנו ברמה גבוהה, הכל קשה נגד יריבה כמו איטליה. אני מאוד אופטימי, המסר ששלחנו יושם. מעולם לא פקפקנו בעצמנו".

שחקני נבחרת ספרד. רויטרס
משחק אחד מתואר ראשון אחרי 11 שנים. נבחרת ספרד/רויטרס

באיטליה התאכזבו שוב. מאז הזכייה ביורו, האזורי לא מצליחים להתרומם. הם לא העפילו למונדיאל, הפסידו לאנגליה בבית במוקדמות היורו לפני שלושה חודשים וכעת לא הצליחו לעלות לגמר גם במפעל המשני.

רוברטו מאנצ'יני לקח אחריות בסיום כשאמר: "ספרד שיחקה יותר טוב מאיתנו. התכוננו למשחק מסוג אחר, אבל לא הצלחנו לבצע את התכניות שלנו. שיחקנו קצת אחרת בדרך כלל והשינוי הטקטי כנראה עלה לנו בהפסד".

צ'ירו אימובילה הוסיף: "תמיד קשה נגד ספרד, זו נבחרת שמחזיקה הרבה בכדור ומתישה אותך. אבל הם לא יצרו הרבה מצבים ואם מסתכלים על הזדמנויות אמיתיות לשערים, אני חושב שתיקו אחרי 90 דקות היה משקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully