וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה על מסי: "הוא לא קיבל את הכבוד הראוי לו בצרפת, זה מביש"

חלוץ פריז סן ז'רמן התייחס לפרידה מהארגנטינאי: "זה לא יכול להיות טוב ששחקן כמוהו עוזב, מדובר אולי בכדורגלן הגדול בהיסטוריה"

נבחרת ישראל חוזרת מהמונדיאליטו עם מדליות הארד/וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

קיליאן אמבפה הצהיר שאין בכוונתו לעזוב את פריז סן ז'רמן עוד הקיץ, אלא רק עם סיום חוזהו בעונה הבאה. הסערה נוצרה אחרי שהחלוץ שיגר למועדון מכתב ובו הודיע על כך סירובו למימוש האופציה להאריך את החוזה בשנה נוספת, עד קיץ 2025, אבל יחד עם זאת מיהר להתראיין ולהסביר שמטרת המכתב הייתה לאשר את הדברים שבפריז סן ז'רמן ידעו בשנה האחרונה וכעת עלו על הכתב.

כפי שפרסמו כלי תקשורת רבים ביממה האחרונה, פריז סן ז'רמן שוקלת למכור את אמבפה בפגרה הקרובה וממתינה להצעות שעשויות להגיע מקבוצות פרמיירליג ואולי גם מריאל מדריד שלטענת "לאקיפ" תציע כ-200 מיליון יורו. בכלל, פ.ס.ז' נאלצת לבצע מהפכה של ממש בסגל כי גם ניימאר עשוי לעזוב וכידוע ליאונל מסי כבר עבר ליעד הבא כאשר חתם באינטר מיאמי.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג עם ליאונל מסי. רויטרס
"לא זכה לקבל את הכבוד הראוי לו". אמבפה על מסי/רויטרס

כאשר נשאל אמבפה על מטרותיו לעונה הקרובה בפריז סן ז'רמן, בהנחה שיישאר, השיב: "עבור שחקן כמוני המטרה היא תמיד לזכות בהכל. יש לנו בעיות בפריז סן ז'רמן, ידענו שיש לנו חסרונות שבמוקדם או במאוחר נשלם עליהם".

אמבפה לא הסביר למה הוא מתכוון כשהוא מדבר על חסרונות קיימים, אבל כן הבהיר מיידית שהוא לא מתכוון בדבריו לליאונל מסי: "אנחנו מדברים על כדורגלן שיכול להיות שהוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה. זה לא יכול להיות טוב שמסי עוזב אותך. אני לא הצלחתי להבין אנשים שהוקל להם כשמסי עזב, אנחנו מדברים על שחקן שצריך לכבד אותו, אבל לצערי בצרפת הוא לא קיבל את הכבוד שהוא ראוי לו. זה מביש, אבל זה מה שהיה. נצטרך להחליף אותו עם השחקן הכי טוב שאפשר לצרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully