וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מוכנה למכור את אמבפה לריאל: "אנחנו צריכים שחקן כמוהו"

הכוכב קיבל מסרים שעליו להאריך חוזה מיידית, אחרת יימכר לכל המרבה המחיר וגם הבלאנקוס הם אופציה עבור הקטארים. בינתיים, רודריגו מחכה לו: "כמה אני מתרגש מ-1 עד 10 מהאפשרות שיגיע? 10. הוא אחד הטובים בעולם"

תקציר: הולנד - קרואטיה 4:2 (חצי גמר ליגת האומות)/ספורט1

הקרב על קיליאן אמבפה יוצא לדרך. השבוע נודע שהחלוץ הודיע על סירובו לממש את האופציה להארכת חוזהו בשנה נוספת והמשמעות היא שהוא יהפוך לשחקן חופשי בעוד כשנה, בקיץ 2024, אבל עדיין לא ברור אם הוא ישחק בעונה הקרובה בפריז סן ז'רמן כפי שהוא בעצמו מצהיר, או שמא יימכר לכל המרבה במחיר.

הקבוצות האנגליות מגששות לגביו, אבל בממלכה טוענים שלמנצ'סטר יונייטד ולליברפול שהיו שמחות לצרפו אין אפשרות ורצון להשקיע את הסכומים הנדרשים, כך שעל הנייר האופציה היחידה שלו היא ריאל מדריד. ב"לאקיפ" נכתב שהבלאנקוס מתכננים להציע כ-200 מיליון יורו עבורו, בעוד נשיא המועדון פלורנטינו פרס רמז לאחרונה שבכוונת ריאל להמתין לו שנה כדי לצרפו ללא תמורה.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
לקראת מו"מ ארוך ומתיש? אמבפה/רויטרס

בצרפת מדווחים שאמבפה מרוצה בפריז סן ז'רמן, חרף הבעיות, ובאמת ובתמים מעוניין להישאר בקבוצה עונה אחת אחרונה לפני שהוא עוזב. נאסר אל חלאיפי והקטארים שעומדים בראש המועדון, לעומת זאת, לא מוכנים להגיע לקיץ נוסף בידיעה שהם צפויים לאבד אותו בחינם - והפעם הרי שגם לא יצליחו לעשות זאת כפי שקרה בשנה שעברה.

ייתכן שריאל משדרת עסקים כרגיל לקראת פתיחתו של מו"מ שצפוי להיות ארוך ומתיש, כי לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, שעשה לעצמו שם של "מומחה העברות", פריז סן ז'רמן מוכנה למכור אותו לריאל מדריד. "למרות ההודעה של אמבפה, המסר שהוא קיבל מפריז סן ז'רמן ברור לגמרי: תאריך חוזה עכשיו או שתימכר עכשיו. שום סיכוי שתעזוב בחינם", כתב רומאנו והוסיף שהשבועות הבאים יהיו מתוחים וקריטיים לעתיד החלוץ שמעוניין להישאר. עוד לפיו, ריאל מדריד מאמינה בסיכוייה להחתימו עוד הקיץ.

מי שהתייחס לאמבפה אמש הוא רודריגו, שחקן ההתקפה הברזילאי של ריאל מדריד שאמר: "הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם וכמובן שהוא יכול לעזור לנו, אבל יש לו חוזה בפריז וצריך לכבד את זה. אנחנו צריכים שחקן בעמדה שלו ואני מאוד מתרגש מהאפשרות שהוא יצטרף - כמה מ-1 עד 10? 10. הוא פנומנלי, אחד השחקנים הכי טובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully