וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.6: ג'ורדי אלבה בדרך לקבוצה של מסי, חיזוק לברצלונה?

המגן השמאלי האגדי השתכנע לעבור לאינטר מיאמי, ויטור רוקה חלוץ פראננסה סיכם את תנאיו בבארסה, זידאן יחזור לריאל מדריד בתור יועץ?

תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד - איטליה 1:2/ספורט1

העברות

* וולפסבורג רכשה ב-7 מיליון יורו מלוריין הצרפתית את הבלם בן ה-24 מוריץ ינץ, ששיחק כמושאל בסלטיק וחתם על חוזה עד 2027. הגרמני ישחק במולדתו לראשונה כשחקן בוגרים.

* לסטר סיטי מינתה את קשר העבר האיטלקי אנצו מארסקה למאמנה החדש, אחרי שהיה חלק מהצוות של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי.

זינדין זידאן. GENYA SAVILOV, GettyImages
יחזור לריאל מדריד? זידאן/GettyImages, GENYA SAVILOV

שמועות

* ברצלונה בדרך להחתמה ראשונה הקיץ: ויטור רוקה, חלוצה של אתלטיקו פראננסה, סיכם את תנאיו במועדון ויהיה ככל הנראה במועדון בעונה הקרובה. רוקה בן ה-18 בלבד הבקיע ארבעה שערים העונה בשש הופעות ליגה בלבד.

* ישתף שוב פעולה עם ליאו מסי? בספרד מדווחים: אינטר מיאמי הצליחה לשכנע את ג'ורדי אלבה לחתום בקבוצה. המגן השמאלי שבישל למסי המון שערים בתקופה בברצלונה, הפך להיות שחקן חופשי הקיץ.

* ב"אס" טוענים: פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד רוצה להחזיר את זינדין זידאן למועדון בעתיד הקרוב. קרלו אנצ'לוטי אמור להמשיך כמאמן הקבוצה, כאשר זידאן אמור להתמנות לתפקיד של יועץ ואולי לסייע בהבאתו של קיליאן אמבפה למועדון. זידאן לא אימן ולא עבד מאז שעזב את הבלאנקוס ב-2021.

* אל הילאל הסעודית הגיעה לסיכום עם קלידו קוליבאלי, הבלם המצוין של צ'לסי ונבחרת סנגל. לפי הדיווחים הבלם סיכם את תנאיו, כאשר כעת נותר לסכם את תנאי ההעברה מול קבוצתו.

* צ'לסי פנתה לפדה ואלוורדה, קשרה האורוגוואי של ריאל מדריד, שכרגע מסרב לעבור לאנגליה.

* מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי אולי ווטקינס, חלוצה של אסטון וילה שאמור להגיע אם המו"מ עם הארי קיין לא יצלח.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 16.6: קים בחר בבאיירן מינכן, ווקר עשוי להצטרף אליו

לכתבה המלאה

* לפי ה"גאזטה דלו ספורט", יובנטוס מעוניינת לצרף את הקשר צ'זרה קזאדיי ששייך לצ'לסי. הגברת הזקנה מוכנה להשאלה עם אופציית רכישה, או לחילופין להכללתו של השחקן בעסקה שתשלח את דושאן ולאחוביץ' ללונדון.

* מנצ'סטר יונייטד לוטשת עיניים לעברו של החלוץ הפורטוגלי גונאסלו ראמוס, כך נטען ב"סאן". מחירו של כוכב בנפיקה מוערך בכ-80 מיליון ליש"ט.

* עוד ב"גאטזה": אוניון ברלין רוצה להתחזק ברובין גוזנס הגרמני, שלא זוכה למקום קבוע בהרכב אינטר. גם וולפסבורג בתמונה, כאשר סגנית אלופת אירופה מעוניינת למכור כדי לממן את צירופו של דוידה פראטזי.

* באיטליה נכתב שבורנמות' קרובה לרכוש את ג'סטין קלייברט מרומא תמורת 10 מיליון יורו.

* דיווח ב"קוריירה דלו ספורט": תמורת העברתו של רומלו לוקאקו לאינטר, צ'לסי מבקשת לקבל את ניקולו בארלה.

* פבריציו רומאנו הוסיף שצ'לסי גיששה גם אצל סלטה ויגו בנוגע לגברי וייגה, אך בינתיים לא הגישה הצעה.

קאי האברץ, שחקן צ'לסי. רויטרס
מתנדנד בין צ'לסי לארסנל. האברץ/רויטרס

* יוליאן נאגלסמן לא יאמן את פריז סן ז'רמן. על פי "'ל'אקיפ, שני הצדדים לא הגיעו להבנות ואלופת צרפת כבר יצרה קשר עם מאמן אחר.

* מנצ'סטר סיטי מתקרבת לסגירה עם יושקו גברדיול, שסיכם את תנאיו האישיים. כעת תנסה אלופת אירופה להגיע לסיכום גם עם ר.ב. לייפציג, שדורשת 100 מיליון יורו עבור בלם נבחרת קרואטיה, עליו סיטי מוכנה לשלם 80-85 מיליון.

* על פי דייויד אורנסטין, מנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים את בניו התאומים של דארן פלטשר, קשרה לשעבר וכיום המנהל הטכני שלה. ג'ק וטיילר פלטשר בני ה-16 נחשבים לכישרונות מבטיחים ומשתייכים לאקדמיה של היריבה מנצ'סטר סיטי.

* עוד מאורנסטין: צ'לסי הגיעה לסיכום עם ניקו ג'קסון, חלוצה בן ה-21 של ויאריאל. כעת היא צפויה להפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 35 מיליון יורו.

* צ'לסי דחתה הצעה בסך 55 מיליון ליש"ט מצד ארסנל עבור קאי האברץ, אבל החלוץ הגרמני ממשיך ללחוץ על מעבר. התותחנים במגעים גם בנוגע לקשר הבלגי בן ה-19 רומאו לאביה, עליו דורשת סאות'המפטון 45 מיליון ליש"ט.

* ניוקאסל היא המועמדת המובילה לקלוט את קירן טירני, מגן נבחרת סקוטלנד שצפוי לעזוב בקרוב את ארסנל.

* ב"דיילי מייל" טוענים: בורוסיה דורטמונד וליברפול הצטרפו לאסטון וילה וברנלי במרדף אחר קייטו נקאמורה, חלוצה היפני של לאסק לינץ.

* בנפיקה החלה במשא ומתן מול אנחל די מריה, במטרה להחזירו אחרי 13 שנה. אלוף העולם הארגנטינאי נמצא גם על הכוונת של אינטר מיאמי, שם רוצים שיתאחד עם ליאו מסי, אבל די מריה מעדיף להמשיך באירופה.

שחק בנפיקה אנחל די מריה. רויטרס
תהיה סגירת מעגל? אנחל די מריה במדי בנפיקה ב-2010/רויטרס

* רומא סיכמה עם ג'אנלוקה סקמאקה את תנאיו האישיים, אבל ווסטהאם לא מוכנה לאפשר לו לעזוב בהשאלה ומחפשת קבוצה שתרכוש אותו.

* לצ'ה מימשה את סעיף הרכישה (2.5 מיליון יורו) בחוזהו של החלוץ לורנצו קולומבו, ששיחק אצלה כמושאל ממילאן, אבל לרוסונרי יש אפשרות להשתמש בסעיף שלהם ולרכוש אותו בחזרה ב-3.5 מיליון יורו.

* לפקונדו מדינה, בלמה של נבחרת ארגנטינה, יש סעיף שחרור בגובה 25 מיליון יורו בלבד וכמה קבוצות מאנגליה עשויות לנצל זאת כדי לרכוש אותו מלאנס כבר בחלון הנוכחי.

* ג'אנלוקה די מארציו פרסם כי אל הילאל הציעה ללוקה מודריץ' חוזה של 200 מיליון יורו לשלוש שנים, אבל הקרואטי סירב כדי להישאר בריאל מדריד.

* אל הילאל לא נרתעה מהסירוב של מודריץ' וממשיכה לחפש שמות גדולים שיפארו את הסגל שלה, ועל פי דיווח של סנטי אאונה הגישה הצעה כדי להחתים במיידי את קאלידו קוליבאלי, הבלם הסנגלי של צ'לסי.

* אל טאוון, גם היא מערב הסעודית, הציעה לאלברו מוראטה, חלוצה של אתלטיקו מדריד, שכר של 50 מיליון יורו לשנה כדי שיצטרף אליה בקיץ הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully