וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התיעוד עם האקדח: מוראנט הושעה מ-25 משחקים

אדם סילבר, קומישינר ה-NBA, בחר להשעות את שחקנה של ממפיס גריזליס אחרי הפעם השנייה בה תועד עם נשק חם: "הוא יהיה מחויב לעבור תהליך טרם חזרתו לפרקט. כל התנהגות כזאת לא תתקבל בסובלנות". הגארד התנצל והבטיח: "אחזור ואוכיח שאני אדם טוב יותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.6/ספורט1

כחודש לאחר שתועד באינסטגרם נושא אקדח בידו, ג'ה מוראנט קיבל הודעה מה-NBA הערב (שישי) כי הוא מושעה מ-25 המשחקים הראשונים של העונה הבאה, בכפוף לתנאים מסויימים עליהם פירטו בהודעה רשמית של הליגה.

כזכור, שחקנה של ממפיס גריזליס הושעה בעונה החולפת אחרי שנשא אקדח והעלה זאת לרשתות החברתיות, ובחודש מאי, אחרי שקבוצתו הודחה מהפלייאוף, הגארד תועד פעם נוספת בשידור חי מרשת האינסטגרם. אחרי שבחודש האחרון חקרו גם במועדון וגם בליגה את האירוע של מוראנט, היום הוחלט על העונש שיותיר אותו מחוץ למגרשים מכמעט שליש מהעונה הסדירה ב-NBA. כזכור, ממפיס כבר השעתה אותו ישר אחרי שתועד עם הנשק והשחקן העלה לרשתות החברתיות מסרים מדאיגים שגרמו לתהייה לגבי מצבו הנפשי.

עוד ב-NBA

הודעת ה-NBA בנושא מוראנט

"לפני שיוכל לשוב לשחק, ג'ה יהיה מחויב לעבור תוכנית עם הליגה שתסייע לו לשנות התנהגותו ואת הנסיבות שהובילו אותו לכך, על מנת לא לשוב על הדברים", רשם אדם סילבר, הקומישינר של הליגה. "ההתנהגות של מוראנט עשויה להשפיע על אנשים צעירים לעפול בצורה דומה. אנחנו רואים את ההתנהגות הזאת חמורה וכל דברים הקשור לנשק חם לא יתקבל בעיניי הליגה בסבלנות. בשביל ג'ה, הכדורסל יצטרך להיות בצד לעת עתה. הוא לא יכול להשתתף בליגות מקומיות, אימוני טרם העונה ובוודאי שלא אימונים רגילים ומשחקים עד שיבצע את המוטל עליו וירצה את העונש".

שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט. אינסטגרם, צילום מסך
התיעוד המדאיג. מוראנט/צילום מסך, אינסטגרם

מוראנט הגיב להשעייה וכתב: "היה לי זמן להבין כמה נזק עשיתי. אני רוצה להתנצל בפני ה-NBA, בפני הגריזליס, חבריי לקבוצה והעיר ממפיס כולה. לאדם סילבר, זאק קליימן ורוברט פרה, שנתנו לי את ההזדמנות להיות ספורטאי מקצועני ותמכו בי - אני מתנצל על הנזק שעשיתי. לילדים שמסתכלים עלי, אני מתנצל שאכזבתי אתכם כמושא להערצה. אני מבטיח שאהיה טוב יותר. לכל הספונסרים שלי, אני אהיה ראוי יותר לפרסם את החברות. לכל האוהדים שלי, אני אפצה אתכם, אני מבטיח".

ג'ה הוסיף והבטיח: "אני אעביר את הזמן לפני פתיחת העונה ובהשעייה שלי להמשיך לעבוד על הבריאות הנפשית שלי ועל קבלת ההחלטות בקריירה. אני אמשיך להתאמן כדי להיות מוכן לרגע בו אוכל לחזור לפרקט. אני יודע שאכזבתי את החברים שלי לקבוצה ואני כל כך מצטער שלא אוכל להיות איתם בפתיחת העונה. מקווה שתתנו לי את הזמן להתגבר על הדברים ולהוכיח שאני אדם טוב יותר ממה שהראתי לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully