וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הגיעה לביתו של מוראנט לבדוק לשלומו אחרי הפוסט המוזר

כוכב ממפיס הדאיג את כולם עם פוסט "מקריפ", השחקן העביר מסר לשוטרים שבאו לבדוק את מצבו, בארה"ב מזהירים: "הוא זקוק להדרכה"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

המשטרה בטנסי נאלצה לערוך בדיקה על מנת לוודא מהו מצבו של כוכב ממפיס גריזליס, ג'ה מוראנט, בעקבות הפוסטים המסתוריים בחשבון האינסטגרם שלו אתמול (רביעי), כאשר גורמים רשמיים אמרו ל-TMZ שהוא פשוט "לוקח הפסקה מהמדיה החברתית".

אתמול מוראנט פרסם - ולאחר מכן מחק - הודעות ותמונות ברשתות החברתיות בהן נכתב "Love ya ma" (אוהב אותך אמא, עם אימוג'י לב כחול), "Love ya pops" (אוהב אותך אבא, עם אימוג'י לב כחול), "את התינוקת הגדולה ביותר" (עם תמונה של בתו, שוב עם לב כחול) ולאחר מכן הוא הוסיף פוסט שבו פשוט כתב "ביי".

משרד השריף של מחוז שלבי הבהירו ששוטרים הלכו לביתו של מוארנט כדי לבדוק מה מצבו. "הוא בסדר", אמר דובר משרד השריף.

סטורי של ג'ה מוראנט עם אמו. אינסטגרם, צילום מסך
אוהב את אמא/צילום מסך, אינסטגרם
סטורי של ג'ה מוראנט עם אביו. אינסטגרם, צילום מסך
אוהב את אבא/צילום מסך, אינסטגרם
סטורי של ג'ה מוראנט עם בתו. אינסטגרם, צילום מסך
אוהב את הילדה/צילום מסך, אינסטגרם
סטורי של שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט. אינסטגרם, צילום מסך
וביי? הפוסטים שעוררו בהלה/צילום מסך, אינסטגרם

מוראנט, 23, הושעה מכל פעילות בקבוצה בעקבות סרטון שלו אוחז באקדח, שהפיץ ברשתות החברתיות ב-13 במאי. הסרטון הופיע במהלך סשן אינסטגרם לייב בחשבון של חברו, דבונטה פאק, כשהכוכב הגדול מניף אקדח במכונית על רקע שיר ראפ. הסרטון הורד.

במהלך העונה מוראנט כבר עזב את הגריזליס ונכנס לתוכנית ייעוץ במרץ לאחר שסרטון הראה אותו אוחז באקדח כשהוא שיכור במועדון חשפנות בדנבר. הוא הושעה לשמונה משחקים לאחר שנפגש עם הקומישינר של ה-NBA אדם סילבר, שכינה את התנהלותו של מוראנט כ"חסרת אחריות, פזיזה ועלולה להיות מסוכנת מאוד".

בזמן ההשעיה, מוראנט אמר ל-ESPN שהוא מבין "מה יש לי להפסיד" ואמר שהוא ינסה להיות "אחראי יותר, חכם יותר ולהתרחק מכל ההחלטות הרעות".

מוראנט היה מעורב בכמה תקריות מחוץ למגרש במהלך השנה האחרונה. הוא מואשם במעורבות בקטטה עם נער במהלך משחק, ונטען כי מורונט ופאק חבטו לנער בראשו. הנער גם סיפר למשטרה שמוראנט נכנס לביתו לאחר הקטטה וחזר החוצה עם אקדח בחגורתו.

החוזה המקסימלי של מוראנט לחמש שנים, על סך 194 מיליון דולר, אמור להתחיל בעונה הקרובה. יש לו הסכמי חסות עם החברות נייקי ו-Powerade, אבל שתיהן נסוגות מהם. מוראנט רשם העונה ממוצעים של 26.2 נקודות ועזר לממפיס לסיים במקום השני במערב.

שאנון שארפ, שחקן פוטבול בעברו שכיום משמש כפרשן, התייחס למצב של מוראנט. שארפ, כזכור, התעמת עם מוראנו ועם משפחתו בעבר במשחק של הלייקרס, ואמר: "ספורטאים מבינים שהם מגשימים חלום, שמיליוני אנשים חלמו עליו. לפעמים עדיף לקחת מרחק, כדי לחזור לעשות את זה. לדעתי מוראנט עכשיו צריך לקחת מרחק, ולבחון מה הוא רוצה לעשות. כרגע נראה שהוא רוצה לעשות עוד דברים, מלבד לכדורסל. אני לא חושב שב-NBA ירשו לו להיות חצי ביריון, חצי שחקן... ג'ה זקוק להדרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully