וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראנט צפוי להשעייה ממושכת: "חשש שהוא לא יחיה בעוד 5 שנים"

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 7:17

"מידע נוסף שנמצא בחקירה" הוביל את אדם סילבר לקבוע את עונשו של כוכב ממפיס, ההחלטה תתפרסם לאחר הגמר. בארה"ב תוהים אם עדיף לו לעבור, ותחזית אחת הדאיגה במיוחד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

במקביל לסדרת גמר ה-NBA בין דנבר למיאמי, בליגת הכדורסל הטובה בעולם עוסקים גם בג'ה מוראנט שבשבועות האחרונים הסתבך שוב עם תקרית אקדח נוספת שנייה תוך חודשים בודדים. לפני שלושה שבועות השעתה ממפיס את הכוכב שלה לאחר שתועד ברכב עם אקדח, כאשר האירוע קרה לאחר שהקבוצה הודחה מהסיבוב הראשון בפלייאוף.

לפני המשחק הראשון בין הנאגטס להיט, התייחס הקומישינר אדם סילבר לסאגה ואמר כי כבר קיבל החלטה בנוגע לחומרת העונש של מוראנט. "מצאנו מידע נוסף במהלך החקירה", אמר סילבר, לפני שהבהיר כי ההחלטה תימסר רק לאחר סדרת הגמר כדי לא לפגוע בנאגטס ובהיט ושהפרשייה לא תתפוס נפח תקשורתי על חשבון הגמר.

לכמה זמן יושעה מוראנט? ב-ESPN מנתחים

בארצות הברית כבר מנסים לשער מה יהיה העונש של כוכב הגריזליס, כאשר העיתונאי הבכיר מ-ESPN בריאן ווינדהורסט טען כי "האינדיקציות מראות שזו הולכת להיות השעייה ממושכת". כזכור, לאחר התקרית הקודמת הורחק מוראנט משמונה משחקים, כך שהצפי הוא שהפעם ההרחקה תהיה ארוכה הרבה יותר.

השחקן העבר והפרשן בהווה, קנדריק פרקינס, הביע את דעתו בנוגע לסוגיה וייעץ מה כדאי למוראנט לעשות כדי לשקם את הקריירה: "אם תתרחש עוד תקרית שכזו, יכול להיות שהדבר הטוב ביותר עבורו יהיה לעזוב את ממפיס ולעבור לקבוצה אחרת. זה לטובתו האישית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

והייתה גם תחזית מדאיגה הרבה מעבר לכדורסל. פרשן ESPN סטיפן איי סמית' אמר הלילה את הדברים הבאים: "אנשים בקהילת ה-NBA לא רק מודאגים מכך שמוראנט לא ישחק כדורסל, הם חוששים שבעוד שהוא לא יהיה בחיים בעוד חמש שנים. זה בגלל הסביבה שבה הוא שם את עצמו, בגלל הסיטואציות שהוא מתמודד איתן. זה מצב רציני, זה משהו שה-NBA וכל מי שיודע על הדברים שקורים איתו מוצא עצמו מודאג לגביו. זו האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully