וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין הדדי בין ביל ומיאמי: "ערכו מעולם לא היה נמוך יותר"

בארה"ב טוענים: ההיט פייבוריטיים במירוץ, לכוכב וושינגטון יש רשימת קבוצות אליהן היה רוצה להגיע. וגם: שמועות נוספות מה-NBA

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

בארצות הברית דווח השבוע כי וושינגטון תנסה להעביר את בראדלי ביל בטרייד - עניין לא פשוט, לאור החוזה העצום של הכוכב, וסעיף הווטו שמאפשר לו לבטל כל עסקה שלא תרצה אותו. לפי "מיאמי הראלד", לשני הצדדים יש הבנה די ברורה לגבי רשימת הקבוצות שביל יהיה מוכן לעבור אליהן, ומיאמי היא אחת מהן. העניין, עושה רושם הדדי: ההיט היו שמחים לצרף את השוטינג גארד, אבל לא ברור באיזה מחיר. לפי מארק שטיין, הם כרגע הפייבוריטים במירוץ.

"טרייד נראה כמו האופציה הכי סבירה", אמר מקורב לוויזארדס. "ביל היה שמח לעבור למיאמי, אבל הוא לא מנסה לדחוף את עצמו החוצה, או לאף קבוצה אחרת. הוא לא ביקש לטרייד ומוכן לנחות בלא מעט קבוצות. האפשרות להילחם על אליפות היא קריטריון חשוב עבורו".

לפי שאמס צ'ראניה, קבוצה נוספת שמנהלת מגעים עם וושינגטון בימים האחרונים היא סקרמנטו. לפי אותו דיווח, ביל היה מוכן להגיע לקינגס, אך כרגע לא הושג מתווה לעסקה. גם ניו יורק בתמונה, לפי "האתלטיק", ואסור להספיד את גולדן סטייט, שהביעה עניין בעבר.

"ערך השוק שלו הכי נמוך שאי פעם היה", אמר אחד הג'נרל מנג'רים בליגה. "הוא משחק רק בחצי מהמשחקים וכבר לא באותה רמה. אולי תשיג עליו קצת אוויר כלכלי, אבל לא תקבל חבילה גדולה של בחירות דראפט. לדעתי, היה עדיף לוושינגטון לתת לו לשחק קצת ולשקם את ערך השוק שלו".

בראדלי ביל, שחקן וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
מיאמי פייבוריטית. ביל/GettyImages, Scott Taetsch

עוד שמועות ב-NBA

* עוד בוושינגטון: קריסטאפס פורזינגיס טרם החליט האם לנצל את אופציית השחקן שלו ולהפוך שחקן חופשי. קייל קוזמה דווקא כן יעשה זאת, עדיין לא ברור האם הוויזארדס יצליחו להשאיר אותו עם חוזה חדש.

* על אף ששניהם יהפכו שחקנים חופשיים בקיץ הקרוב, מילווקי תעשה כל שביכולתה כדי להחזיר את כריס מידלטון וברוק לופז, לפי "יאהו".

* "ברור שאני רוצה להישאר", אמר כריס פול על עתידו בפיניקס, לאור השמועות על שחרור.

* לפי ה"אתלטיק", דאלאס צפויה לוותר על בחירה 10 שלה בדראפט הקרוב, בניסיון לקבל עוד שחקן שיסייע ללוקה דונצ'יץ'. המאבס שוחחו עם אטלנטה לגבי עסקה שכוללת את ג'ון קולינס.

* לפי מספר דיווחים בארצות הברית, יוסטון תנסה לצרף לא רק את ג'יימס הארדן בקיץ הקרוב, אלא גם ברוס בראון, דילון ברוקס וברוק לופז.

* בוסטון יצרה קשר עם דטרויט לגבי שחקן הפנים אייזאה סטיוארט. לא מן הנמנע שהסלטיקס יוותרו בקיץ הקרוב על אחד הגארדים - דרק ווייט, מרכוס סמארט, מלקולם ברוגדון או פייטון פריצ'ארד.

* אינדיאנה מביעה עניין בשחקן בוסטון גרנט וויליאמס, שיהפוך חופשי בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully