וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מודאגת מהודעת אברמוב וכועסת: "יש תחושה שלא סופרים אותנו"

בבירה מדגישים כי ההודעה לפיה הבעלים ישקול את עתידו אם לא ישתנה העונש אינה איום סרק: "לא מתחשבים במאמצינו וממשיכים להשית עונשים לא פרופורציונליים. משקיעים בהתנהלות מול האוהדים ולאף אחד לא אכפת, אנחנו בודדים במערכה"

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

דאגה גדולה בקרב אנשי בית"ר ירושלים בעקבות ההודעה שהוציא אמש (רביעי) הבעלים ברק אברמוב, ובסופה נרמז כי הוא עשוי לשקול את הישארותו במועדון אם לא יהיה שינוי בעונש הכבד שספגה הקבוצה בבית הדין העליון בעקבות פריצת האוהדים בתום גמר הגביע - הפחתה של שלוש נקודות, הרחקה מגביע המדינה וקנס של 70 אלף שקל.

בבית"ר יש תחושות כעס גדולות מאוד על הענישה שהשית בית הדין, בעיקר אחרי הטיעונים שהביאו פרקליטי המועדון בדיונים האחרונים שהיו בבתי הדין. ראשי המועדון מתכוונים למצות עד תום את הנסיונות להגיש ערעור נוסף מול בית הדין העליון בתקווה לקבל דיון בהרכב מורחב של חמישה דיינים.

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ייפרד אחרי עונה אחת בלבד? אברמוב/מאור אלקסלסי

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

"כל מה שקורה סביב המועדון מקומם מאוד. התחושה היא שלא סופרים אותנו", אמרו הבוקר בבית"ר. "לא מתחשבים במאמצים שלנו, לא רואים ולא שומעים טיעונים שלנו, וממשיכים להפיל עלינו פעם אחר פעם עונשים לא פרופורציונליים. בית"ר זה מועדון מכובד ורציני שמושקעים בו עשרות מיליונים, גם בנושא המקצועי, אבל גם בכל הקשור להתנהלות מול האוהדים ולאף אחד זה לא אכפת. שוב אנחנו נותרים בודדים במערכה".

במועדון מדגישים כי דבריו של הבעלים אברמוב, אינם איומי סרק ובסביבתו טוענים שהוא אכן שוקל את המשך דרכו במועדון, אך ינסה תחילה לשנות את רוע הגזירה במטרה להקל בעונש הכבד שהוטל על המועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully