וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תאשר? דנילו אספרייה ביקש להשתחרר לליגה הקולומביאנית

שחקן הכנף העביר מסרים לפיהם הוא מעוניין לחזור למולדתו, בבית"ר מודים: "לא נוכל לעמוד בדרכו". קריאף ועזריה יישארו?

אוהדי בית"ר ירושלים חוסמים את מחלף אלוף שדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

האם בית"ר ירושלים בדרך לאבד את אחד ממצטייני העונה שעברה? לוואלה! ספורט נודע שששחקן הכנף דנילו אספרייה, שנמצא בימים אלו בחופשה במולדתו, שוחח עם ראשי הקבוצה וביקש מהם להשתחרר מחוזהו בעונה הבאה, כדי לחתום בליגה הקולומביאנית. אספרייה נמצא כבר 10 שנים מחוץ לקולומביה ולאחרונה העביר מסרים לאנשי בית"ר, כי הוא מתגעגע למשפחתו ומתכנן לחזור הביתה לקולומביה.

כזכור לפני מספר ימים, העלה אספרייה סטורי בחשבון האינסטגרם שלו ובו נכתב: "אולי הסוף קרוב", תוך שהוא רומז כנראה לאוהדים ואנשי הקבוצה, על שצפוי לקרות. גורם בכיר במועדון הדגיש כי בבית"ר לא יעמדו בדרכו של אספרייה ומוכנים ללכת לקראתו ואף לחתום לו על שיחרור בחינם, אך ורק בתנאי שהוא אכן הולך לשחק רק בליגה הקולומביאנית. "לא נוכל לעמוד בדרכו של שחקן שרוצה לחזור הביתה", אמרו במועדון. "כמובן שנבדוק לאן הוא רוצה לעבור ואיפה הוא מתכוון לחתום ולפי זה נפעל".

דנילו אספרייה, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בדרך החוצה? אספרייה/מאור אלקסלסי

בתוך כך, בבית"ר הביעו דאגה מכך שלא מעט שחקנים עוד לא סגרו את התנאים שלהם לקראת העונה הקרובה, כאשר בעוד פחות משבוע, ב-20 לחודש, תפתח הקבוצה את אימוני טרום העונה שלה.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בקבוצה נערכים למצב שבו לא יגיעו להסכמות עם אבישי כהן שהעלה את דרישותיו הכספיות, וינסו לצרף את המגן אור דדיה בהשאלה לעונה אחת מהפועל באר שבע. למרות המורכבות במגעים עם אבישי כהן, נראה שבבית"ר ינסו למצות את המשא ומתן גם איתו, בעיקר אחרי העונה הטובה שהוא רשם. בבית"ר הביעו אופטימיות בנוגע לאופיר קריאף ודן עזריה ומאמינים שבסופו של דבר השניים יחתמו על חוזים חדשים. ראשי המועדון ערים לפרסומים בנוגע למגעים של הבלם אוראל דגני עם הפועל חיפה, אך מאמינים שזה עדיין לא סוף פסוק בנוגע להישארותו של הבלם לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully