וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל איומי אוהדי בית"ר לפוצץ את משחק הנבחרת, פגישה בין ההתאחדות למשטרה

14.6.2023 / 12:13

ההתאחדות הודיעה שמכירת הכרטיסים להתמודדות עם אנדורה תתחדש "רק לאחר שנשתכנע שהועמדו התנאים להבטחת קיומו התקין של המשחק"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בחלק מקבוצות האוהדים של בית"ר ירושלים ברשתות החברתיות פורסמו איומים של אוהדים שמתכוונים להגיע ביום שני הקרוב למשחק של נבחרת ישראל נגד אנדורה באצטדיון טדי, במטרה לפוצץ את המשחק - זאת בעקבות העונש הכבד שספגה הקבוצה בגין אירועי גמר גביע המדינה. הבוקר נודע שההתאחדות לכדורגל עצרה את מכירת הכרטיסים למשחק אחרי שברשתות החברתיות התפרסמו איומים של אוהדי בית"ר שמתכוונים לנסות לפרוץ לכר הדשא במהלך ההתמודדות.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום: "עד לפגישה מחר בצהריים עם השר לביטחון הפנים, שר הספורט, גורמי המשטרה הבכירים ביותר ונציגי ההתאחדות לכדורגל בראשות המנכ"ל ניב גולדשטיין, הוחלט על עצירת מכירת הכרטיסים למשחק הנבחרת ב-19.6 מול אנדורה באצטדיון טדי. קרוב ל-12,000 אוהדים הבטיחו את מקומם עד כה והמכירה תתחדש רק לאחר שנשתכנע כי הועמדו כל התנאים להבטחת קיומו התקין של המשחק. הדגשנו כבר פעמיים במכתבים לגורמים הרלוונטים ב-6.6 ואתמול בצהריים כי האיומים לפגע במשחק מצד עברייני ספורט מחייבים מענה מצד רשויות החוק".

עוד נכתב בהודעה: "ההתאחדות, מיותר לציין, תתבע עד חורמה כל מי שיעז לחרוג מכללי ההתנהגות ויסב נזק ספורטיבי ותדמיתי לנבחרת ישראל, הכדורגל הישראלי ומעל לכל מדינת ישראל. עדכון בנושא הועבר לאופ"א, שמגבה את ההתאחדות לקבל כל החלטה לטובת משחק בהתאם לכללים. איומים מחייבים טיפול ומיגור. כניעה של הכדורגל הישראלי והספורט הישראלי לעבריינות היא שריקת הסיום להפסד שאין ממנו חזרה".

נעצרה מכירת הכרטיסים למשחק הנבחרת נגד אנדורה. מתוך אתר "לאן", צילום מסך
נעצרה מכירת הכרטיסים למשחק הנבחרת נגד אנדורה/צילום מסך, מתוך אתר "לאן"

נבחרת ישראל תארח את אנדורה בטדי ביום שני במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2024. שלושה ימים לפני כן היא תשחק נגד בלארוס בבודפשט, מכיוון שלבלארוסים אסור לארח במדינתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully