וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוב שוקל את עתידו בבית"ר ירושלים במקרה שהעונש לא ישתנה

14.6.2023 / 21:37

מחזיקת הגביע שוב ערערה לבית הדיון העליון, עם קבלת ההחלטה יודיע הבעלים על המשך צעדיו. צפו באוהדים מפגינים מול בית הדיין שמעוני

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (רביעי) כי תגיש שוב ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, מתוך "מטרה ותקווה לשינוי פסק הדין". אם העונש שהושת על מחזיקת הגביע לא ישתנה, הבעלים ברק אברמוב ישקול את עתידו במועדון, או כפי שנכתב בהודעה הרשמית: "יחליט ויודיע לאחר הדיון שצפוי להתקיים בשבוע הבא על המשך צעדיו".

כזכור, בעקבות הערעור הראשון לבית הדין העליון של ההתאחדות נקבע כי בית"ר לא תשחק בעונה הבאה בגביע המדינה וכי תפתח את הליגה עם הפחתה של שלוש נקודות ממאזנה. עם זאת, עונש ההרחקה מאירופה בוטל. במסגרת הערעור הנוסף שיוגש, בית"ר תבקש דיון בהרכב מורחב של חמישה דיינים.

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
סוער בבירה. אברמוב/מאור אלקסלסי

"החלטנו בצורה מפורשת שוב, למרות הכעס, לקרוא להרגעת הרוחות ולמיצוי עד תום של ההליכים המשפטיים", נמסר בהודעת המועדון, "יש לנהוג באורך רוח בתקופה הזאת, ודווקא ברגעים קשים כאלו. אנו סמוכים ובטוחים כי ההיגיון הבריא יינצח לטובת הספורט בכלל והכדורגל הישראלי בפרט".

בית"ר קראה גם לאוהדים לשמור על איפוק, זאת לאור התכנון להפגין כנגד העונשים במשחק הנבחרת בשבוע הבא מול אנדורה ועצירת מכירת הכרטיסים: "בשם הבעלים, ברק אברמוב והמועדון, אנו קוראים לכלל האוהדים בצורה מפורשת - אל תגיעו אל בתי הדיינים או חלילה תפרו את החוק במקרים כגון פריצה אל משחק הנבחרת".

חרף בקשת המועדון להימנע מההפגנות, כ-600 עד 700 אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו הערב מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני על רקע העונש שספגה הקבוצה. צפו בתיעוד מההפגנה בנגן שבראשית הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully