וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לויד ביקר את אוהדי מכבי תל אביב: "חוויתי את זה על בשרי"

14.6.2023 / 7:28

שחקן מונאקו הזדעזע מהסרטון בו נראה אוהד מכה את אונואקו וסופג יריקה בחזרה: "למה תמיד השחקנים צריכים לשמור על קור רוח?". מקריי רמז על עזיבה? "אל תהפכו את זה לפוסט פרידה"

צ'ינאנו אונואקו יורק על אוהדי מכבי תל אביב/יניב ארקוס

לצד חגיגות הזכייה באליפות, מכבי תל אביב תיאלץ גם ככל הנראה להתמודד עם ההשלכות של התנהגות חלק מאוהדיה אתמול (שלישי) במשחק 3 נגד הפועל תל אביב.

עוד לפני המשחק נרשמה תקרית חריגה, כאשר קומץ אוהדים צהובים קיבלו את פניהם של שחקני הפועל תל אביב בקללות ובאלימות כשעלו לחימום. אחד אוהדים אף נראה מכה קלות את צ'ינאנו אונואקו בעלייה לפרקט, ואף יורק לעברו. הסנטר נראה מגיב בכעס ומתעמת עם אותו אוהד, כשהוא אף יורק לעברו בחזרה.

הסרטון שתיעד את התקרית פורסם ברשתות החברתיות, ומיד דווח עליו בהרחבה בכלי תקשורת ברחבי אירופה. אחד השחקנים שהגיבו לסרטון, הוא שחקן מונאקו ג'ורדן לויד, שזכה כמו יתר שחקני קבוצתו לקבלת פנים עוינת דומה בהיכל במשחק 2 של סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג.

"נו באמת. תהיה אוהד, תפסיק עם כל זה. חוויתי את זה על בשרי, ולצערי תמיד מצופה מאיתנו השחקנים לשמור על קור רוח", כתב לויד.

עוד ברשתות החברתיות: ג'ורדן מקריי הדאיג את אוהדי הפועל תל אביב כשפרסם פוסט סיכום עונה באינסטגרם, שנראה כמו פוסט פרידה. בין היתר כתב מקריי: "אני יכול לעזוב עכשיו ללא חרטות ובלי שום עצב, אחרי שהכרתי אחים לחיים וישראל הפכה לבית השני שלי".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה

עוד על האליפות הצהובה

מקריי הוצף בהודעות פרטיות מאוהדים שביקשו שיישאר, והגיב בשעות הלילה בטוויטר: "מה שכתבתי הוא לא פוסט פרידה. כשההצעה מהפועל תגיע, נדבר. אל תהפכו את זה לפוסט פרידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully