וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הקדישה את האליפות לפנאן, בולדווין: "התחלה של שושלת"

מאמן הכושר הניף את הצלחת ביחד עם דיברתולומאו, סורקין: "זה בשבילו". מצטיין סדרת הגמר: "אני כאן לעוד שנתיים וזו ההתחלה". לורנזו בראון: "קטש עשה עבודה נהדרת". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

מכבי תל אביב השיבה לעצמה את צלחת האליפות וזכתה בתואר בפעם ה-56 בתולדותיה. הערב (שלישי) הצהובים ניצחו 90:94 דרמטי את היריבה העירונית הפועל תל אביב וחגגו את החזרת התואר אחרי שהוא בעונה שעברה נדד להפועל חולון, ועל הדרך גם מנעו מהאדומים אליפות ראשונה מאז 1969.

שניות לאחר שהבאזר לסיום המשחק נשמע, אנשי ושחקני מכבי תל אביב הניפו את מאמן הכושר רגב פנאן שסבל לא מעט לאורך הסדרה מאוהדי הפועל תל אביב. פנאן אף נלקח על ידי ג'ון דיברתולומאו וזכה להניף את הצלחת, בצוותא עם גיא פניני.

בחדר ההלבשה נפתחו שמפניות ודליים של קרח נשפכו על כל השחקנים וגם על המאמן עודד קטש כאשר נכנס.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה. דני מרון
השמפניות נפתחו בחדר ההלבשה/דני מרון
רגב פנאן, ג'ון דיברתולומאו, גיא פניני מכבי תל אביב אלופה. דני מרון
רגב פנאן מניף ביחד עם דיברתולומאו ופניני/דני מרון

עוד על האליפות

שחקני מכבי תל אביב ווייד בולדווין, בונזי קולסון, רומן סורקין. ברני ארדוב
אושר גדול התפרץ בסיום/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. דני מרון
איזו דרמה/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. דני מרון
עוד אליפות לארון/דני מרון
ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב גוזר רשתות. ברני ארדוב
בולדווין גוזר את הרשת/ברני ארדוב

ווייד בולדווין, שקלע 22 נקודות ונבחר למצטיין סדרת הגמר, אמר לאחר הזכייה באליפות: "זה היה מדהים לסיים עונה כזו בצורה כזו. יש לנו קבוצה נהדרת ואני מאושר עכשיו, קשה לי להסביר את מה שהיה, ניצחנו קבוצה טובה וראויה. אני כאן לעוד שנתיים וזו ההתחלה של שושלת חדשה. זו האליפות הראשונה שלי, זו שנה מיוחדת בקבוצה נהדרת ועם קהל אדיר. העונה הזו במקום הראשון בקריירה שלי".

לורנזו בראון, שקלע גם כן 22 נקודות, הוסיף: "ההרגשה מדהימה. עבדנו קשה לכל אורך העונה. שיחקנו נגד קבוצה נהדרת ששיחקה מצוין ודחפה אותנו, אבל מה אפשר לומר? בשביל זה עבדנו. אנחנו ראויים לאליפות הזו, המאמן עשה עבודה נהדרת". הרכז הוסיף ואמר: "תחושה מדהימה. אני מקווה לשחק ביורובאסקט, אבל נראה איך ארגיש. אני שמח שזה נגמר ככה. החיבור עם קטש היה מדהים, בכל פעם שאני ו-ווייד עשינו טעות, הוא בא והסביר לנו. הוא עזר לנו מאוד השנה. שני המשחקים האחרונים היו כנראה הכי משוגעים בחיים שלי. אני מאוד אוהב להיות כאן, זו כנראה אחת הקבוצות הכי טובות בהן שיחקתי. מסתכלים עלי כמנהיג".

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
"מאוד אוהב להיות כאן". בראון/דני מרון

רומן סורקין, שהיה טוב מאוד עם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים, הוסיף: "אין לי מילים. אני לא יודע מה להגיד, זה מרגש. עשינו עונה נהדרת ואני כל כך שמח. תודה לכולם, לקהל, ובעיקר לרגב פנאן, זה בשבילו. נשארנו מפוקסים ואני שמח שזה נגמר. לא הגיע לנו לסיים את העונה הזו בלי תואר. כבוד להפועל, הם עשו עונה נהדרת, אבל אנחנו עשינו עונה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully