וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הרגשתי יהירות מצד השופטים". תומר גינת מירר בבכי

13.6.2023 / 23:29

מאמן הפועל תל אביב טען בסיום: "היו צריכים לבדוק את הסל של קולסון. פספסנו, אבל נמשיך להגיע. זכות לאמן את החבר'ה האלה"

אוהדי הפועל תל אביב בכניסה ליד אליהו/אור שקדי

הפועל תל אביב הייתה כל כך קרובה הערב (חמישי) לאליפות ראשונה מאז 1969 אחרי שביצעה קאמבק ענק ביד אליהו ועלתה ליתרון מול מכבי תל אביב בדקות הסיום, אבל בסופו של דבר הפסידה 94:90 וראתה את יריבתה העירונית חוגגת אליפות מספר 56 בתום סדרת גמר טעונה ומותחת.

שחקני הקבוצות פרגנו זה לזה בסיום ולא הופגנה איבה, כאשר הקפטן תומר גינת מירר בבכי וגם ג'ורדן מקריי בכה.

שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, קסבייר מנפורד. ברני ארדוב
התקשו לעצור את הדמעות/ברני ארדוב

המאמן דני פרנקו אמר במסיבת העיתונאים: "קצת קשה לי לסכם אחרי משחק כזה. היינו ברבע שלישי לא טוב הגנתית, נתנו למכבי לייצר איזושהי ריצה. כשמכבי עלו ליתרון ידענו שאפשר לחזור למשחק וכמו גדולים חזרנו למשחק. לי לא היה ספק שהשחקנים מאמינים, הם הראו את זה על המגרש. כואב לי כי באנו לפה לקחת את התואר הזה. באנו לפה והרגשנו שווים, הרגשנו ראויים. היה משחק קשוח לשתי הקבוצות. המשחק היותר טוב מכל המשחקים שהיו בסדרה, מבחינתנו זה כבר מאוחר, יכולנו לשמור על קור רוח, אבל בסופו של דבר המשחק הזה יכול היה ללכת לשתי הקבוצות".

פרנקו המשיך: "דברים קטנים הכריעו, באמת דברים קטנים. שריקות זולות, סל של בונזי שהיה בוודאות אחרי הזמן ולא הלכו לבדוק, הרגשתי יהירות מצד השופטים, היו צריכים לבדוק את זה. החמישית של אונואקו. אני לא מאשים את השופטים, אבל לא קיבלנו את הקרדיט והכבוד שהיינו צריכים לקבל. אלה מהשופטים הטובים שלנו וזה לא היה צריך לקרות. גאה בשחקנים שלי, אני מאוד גאה באוהדים שלנו, באווירה שהם יצרו פה, אני לא מאשים אותם בשום דבר, באו והלכו עם הקבוצה שלהם. יש פה דם רע באוויר, הוא מלפני שאני נולדתי, הם היו שם בשבילנו, נתנו לנו אנרגיות לחזור למשחק. הייתה לי זכות לאמן את החבר'ה האלה. כיף גדול וזכות גדולה להיות עם תומר ובר, הייתה לנו חבורה מיוחדת, עשינו מסע ארוך מאוד, הגענו ליום האחרון של השנה, בקיץ היינו חותמים על זה. חסר לנו קצת, נתאושש מהיום הזה, ונביא את הפועל תל אביב בשאיפה יותר טובה לקראת ההמשך שנמשיך להגיע למעמדים האלה. פספסנו אבל נמשיך להגיע".

עוד בוואלה!

בתום סדרת גמר סוערת: מכבי תל אביב שוב אלופת המדינה

לכתבה המלאה

עוד על הגמר הדרמטי

עידן זלמנסון, בר טימור שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. דני מרון
עידן זלמנסון ובר טימור מאוכזבים/דני מרון
צ'ינאנו אונואקו שחקן הפועל תל אביב עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר. דני מרון
צ'ינאנו אונואקו בסיום/דני מרון

פרנקו חזר להתייחס לשופטים והבהיר: "זה לא נכון לזרוק את המשחק על השופטים. ספי, עמית ועומר הם מהבכירים של השופטים. כמו שהשחקנים והמאמנים עושים טעויות, גם שופטים טועים. היו שם שני מהלכים שהפכו משחק של 5 ל-10. הייתה תמיכה גדולה של הקהל, שמנו הכל בצד וחזרנו למשחק, זה בסוף היה מהלך אחד, היה לנו חסר מהלך אחד. הגיע להם לקחת את זה, הם קבוצה טובה מאוד.

על ההמשך: "מוקדם לדבר על השנה הבאה. בסופו של דבר, גם ביורוקאפ על יחס פנימי סיימנו במקום השלישי ולא בשני, משחק אחד יכל לשים אותנו ברבע גמר בבית, וזה נכון גם על הליגה הישראלית, היינו צריכים עוד משחק שניים בעונה וזה קשה לעשות את זה, המשחקים המשמעותיים זה לנצח בגן נר ובאילת, ולהגיע לפה. קרדיט גדול לשחקנים על ההופעה שלהם".

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן עם אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
רצה להגיב. רמי כהן/דני מרון

אחרי כל העימותים במהלך הסדרה וכמובן במשחק השלישי, המהומה האחרונה הייתה ברבע הרביעי, כאשר אוהד של מכבי תל אביב הכה את רמי כהן עם צעיף. יו"ר הפועל הגיב וניסה לעלות ליציע, מנעו זאת ממנו ולאחר מכן האוהד נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully