וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב רוצים המשכיות: רוב השחקנים יקבלו הצעות להארכת חוזה

13.6.2023 / 23:17

בראון, גינת וטימור מחזיקים בחוזה וימשיכו, כשכמעט כל הזרים וגם זלמנסון ובני יקבלו הצעות להמשיך. בקבוצה צפויים להמשיך ביורוקאפ וינסו להגדיל את התקציב מעל רף של 15 מיליון שקל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה הערב (שלישי) את העונה הכי גדולה שלה מאז חזרה לליגת העל עם הפסד במשחק המכריע בגמר הפלייאוף למכבי תל אביב. האדומים סיימו עונה בה היו בצמרת לכל אורכה, חזרו לגמר הפלייאוף אחרי 18 שנים ובאירופה נעצרו רק ברבע הגמר של היורוקאפ.

בהפועל מתכוונים לעשות את הכל כדי להישאר חזק במאבקי הצמרת גם בעונה הבאה, ולנסות ולחזור למאבקי האליפות. בקבוצה מקווים לפחות לשמור על מסגרת התקציב שעברה העונה את רף 15 מיליון שקל, וינסו לעבור את הרף הזה על ידי גיוס של אנשי עסקים וספונסרים שיתרמו למועדון.

הפועל תשחק גם בעונה הבאה ביורוקאפ, כשהרישום למשחקים צפוי להיסגר בסוף השבוע הקרוב ולאחר מכן צפויה ישיבת הנהלה של המפעל ובו יאשרו את הקבוצות.

צ'ינאנו אונואקו ושחקני הפועל תל אביב. דני מרון
החבורה האדומה תמשיך יחד גם בעונה הבאה?/דני מרון

על הקווים בהפועל בעונה הבאה ימשיך לעמוד דני פרנקו, שייכנס לעונה האחרונה בחוזה שלו שנחתם במהלך עונת 2021/22. ההגעה לגמר הייתה מבחינת אנשי הפועל תל אביב החותמת על העבודה הטובה של פרנקו, ובמועדון מאמינים שהוא יוכל להמשיך לעשות איתם את כברת הדרך בצמרת.

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת וימשיכו - הקפטן בר טימור, הפורוורד תומר גינת והגארד ג'ייקובן בראון. שני שחקנים נוספים שמחזיקים בחוזים הם אייל הראל הצעיר ורז אדם. לגבי הראל, שהיה השחקן ה-11 בסגל העונה, יוחלט במהלך הקיץ האם להשאירו או להשאילו כדי שיצבור דקות משחק ואילו אדם שחוזר מהשאלה בעירוני נס ציונה צפוי שלא להמשיך.

עוד בוואלה!

בתום סדרת גמר סוערת: מכבי תל אביב שוב אלופת המדינה

לכתבה המלאה

עוד על הגמר הדרמטי

שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן מקריי מול שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין. ברני ארדוב
יקבל הצעה להמשיך. מקריי/ברני ארדוב

בהפועל מעוניינים לשמור על כמה שיותר שחקנים מהסגל הנוכחי. ג'ורדן מקריי, אקסביאר מנפורד, צ'ינאנו אונואקו וג'יילן הורד אמורים לקבל הצעות להמשיך, כמו גם עידן זלמנסון וגיל בני שבמהלך העונה ראו עליות וירידות בדקות המשחק שלהם ולא ברור האם יבחרו להמשיך. אם זלמנסון יבחר שלא להמשיך, מי שנחשב מועמד להחליפו הוא איתי שגב שעשוי לעזוב את הפועל ירושלים.

בגזרת העוזבים הפועל צפויה להיפרד מג'יי פי טוקוטו שלא שיחק בפלייאוף והמעמד שלו ירד העונה לעומת העונה שעברה, וגם מאדם אריאל שהגיע אחרי פתיחת העונה ובחלק מהמשחקים כלל לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully