וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שחקנים חתומים, אנגולה סיכם, מרטין יישאר? תמונת מצב במכבי תל אביב

הצהובים האריכו את חוזיהם של בראון, בולדווין וקולסון, שיצטרפו לניבו ומנקו. דיברתולומיאו וכהן צפויים להמשיך, מחשבה שנייה לגבי הפורוורד שירד ביכולתו בסוף העונה. פויתרס, היליארד וזיו ייפרדו, מאט קוסטלו מועמד

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

עונה ארוכה שהחלה אי שם בתחילת אוקטובר הגיעה הערב (שלישי) לסיומה למכבי תל אביב עם זכייה באליפות ה-56 בתולדותיה כשהיא מנצחת בסדרת הגמר את הפועל תל אביב 1:2. הצהובים מסיימים עונה עם זכייה באליפות ובגביע ווינר, הגעה לשלב הפלייאוף של היורוליג, שם הפסידו במשחק החמישי והמכריע למונאקו, והפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים.

בניגוד לעונה שעברה, אז מכבי הלכה למהפכה בקיץ אחרי עונה חלשה, הקיץ הזה אמור להיות הרבה יותר סולידי, כשרוב שחקני הסגל כבר חתומים או יחתמו בקרוב על הארכת חוזה. גם המאמן עודד קטש ממשיך על הקווים לאחר שקיבל הודעה רשמית על כך ערב הפלייאוף.

שלושה שחקנים חתמו על חוזה חדש במהלך העונה הנוכחית - לורנזו בראון היה הראשון, אחריו וויד בולדווין ושלישי בונזי קולסון, שלושתם חתומים לפחות עד קיץ 2025. אל השלושה האלה מצטרפים שני שחקנים עם חוזים מובטחים - רפי מנקו וג'וש ניבו, כשנכון לעכשיו אין במכבי כל כוונה להיפרד מאף אחד מהם.

בריאן אנגולה, שחקן גלאטסראיי. דני מרון
הוא רק החל את סדרת הגמר שלו בטורקיה. בריאן אנגולה/דני מרון

מספר שחקנים אמורים להמשיך גם כן - ג'ון דיברתולומיאו סיכם עקרונית על הארכת חוזה, ואמור לחתום, כשבמכבי צפויים להשאיר גם את ג'ייק כהן בגזרה הישראלית. לגבי ג'רל מרטין הייתה החלטה עקרונית לממש את האופציה עליו, אבל סיום עונה לא מספיק טוב שלו עלול לגרור שינויים, למרות שגורמים רבים במכבי מתעקשים כי ימשיך.

מכבי צפויה לוותר על אלכס פויתרס ודארן היליארד, שלשניהם אופציית יציאה מהחוזה, והם יצטרפו לסולימן בריימו, אוסטין הולינס וג'יילן אדאמס שגם כן יעזבו את המועדון. בגזרה הישראלית יפתח זיו צפוי לעזוב את המועדון אחרי שסיים את חוזהו. גיא פניני, כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום, טרם החליט אם לפרוש, והתפתחות בנושא צפויה במהלך הקיץ.

עוד בוואלה!

בתום סדרת גמר סוערת: מכבי תל אביב שוב אלופת המדינה

לכתבה המלאה

עוד על הגמר הדרמטי

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
אחד מהשניים יהיה במכבי תל אביב בקרוב? מדר ובלאט/דני מרון

שחקן חיזוק אחד כבר סיכם את תנאיו במכבי שאמורה להודיע עליו בתקופה הקרובה - בריאן אנגולה שמצטיין בימים הללו במדי קרשיאקה בפלייאוף הטורקי. חוץ מאנגולה מכבי תצרף בין שניים לשלושה זרים, לפחות שחקן אחד בעמדות הפנים (מאט קוסטלו מבאסקוניה מועמד), בלי קשר להחלטה לגבי מרטין, וככל הנראה עוד גארד.

בגזרה הישראלית תבחן הקבוצה את השוק לפני שתקבל החלטה האם לצרף מחליף ליפתח זיו. הצהובים עוקבים אחרי התפתחויות לגבי ים מדר ותמיר בלאט, אך לגבי הראשון האופציה לצרפו תהיה ריאלית יותר רק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully