וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קארים בנזמה הוצג כשחקן אל איתיחאד אל מול 60 אלף אוהדים

אצטדיון האלופה התמלא באוהדים נרגשים כדי לקבל את פניו של החלוץ הצרפתי, שהציג את כדור הזהב. ירוויח כ-200 מיליון יורו לעונה

קארים בנזמה מוצג כשחקן אל איתיחאד/מתוך טוויטר

קארים בנזמה הוצג הערב (חמישי) בקבוצתו החדשה אל איתיחאד הסעודית, בשורותיה חתם לשלוש שנים. כ-60 אלף איש הגיעו לאצטדיון כדי לקבל את פני החלוץ הוותיק, שהציג בפניהם את כדור הזהב בו זכה לפני מספר חודשים.

הצרפתי צפוי להרוויח כ-200 מיליון יורו לעונה, בחוזה שישאיר אותו בקבוצה עד שנת 2026. בנזמה כבר בן 35, כך שהוא ישחק לפחות עד גיל 38 בסעודיה, שם הוא יפגוש את שותפו להתקפת ריאל מדריד לשעבר, כריסטיאנו רונאלדו, וככל הנראה גם לא מעט כוכבים אחרים שיצטרפו בשבועות הקרובים. אל איתיחאד זכתה באליפות סעודיה, כאשר היא הקדימה את אל נאסר של רונאלדו. את הקבוצה מאמן נונו אספיריטו אקס וולבס והזרים הבולטים שלה הם הלדר קוסטה ורומאריניו, שכבש 13 שערי ליגה.

עוד בכדורגל העולמי

"אני נרגש לחוות ליגה חדשה במדינה אחרת", אמר בנזמה השבוע. "לאל איתיחאד יש שאיפות גדולות להפוך למעצמה באסיה אחרי הזכייה באליפות. היה לי המזל להשיג דברים מדהימים מדהימים בקריירה, ועכשיו מרגיש הזמן לאתגר ופרויקט חדש. בכל פעם שביקרתי בערב הסעדית התקבלתי בחום ואהבה מהאוהדים. אני מצפה להצטרף לחבריי החדשים, ויחד איתם לקחת את המועדון המדהים הזה ואת הכדורגל הסעודי לגבהים חדשים".

"זה אתגר חדש וחיים חדשים, ואני לא יכול לחכות", המשיך הצרפתי, "זו ליגה טובה עם שחקנים טובים. כריסטיאנו רונאלדו כבר כאן, הוא חבר שמראה שערב הסעודית מתחילה להתקדם ברמה. אני כאן כדי לזכות, בדיוק כמו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully