וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה חתם באל איתיחאד: "רוצה לקחת את הכדורגל הסעודי לגבהים חדשים"

זוכה כדור הזהב שנפרד מריאל מדריד אחרי 14 עונות הצטרף לאלופת ערב הסעודית בחוזה עד 2026, וירוויח כ-200 מיליון יורו לעונה: "זה הזמן לאתגר ופרויקט חדש. רונאלדו כאן ורואים שיש התקדמות ברמה". קאנטה יצטרף אליו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

קארים בנזמה, זוכה כדור הזהב ואחד השחקנים הטובים בעולם, חתם הערב (שלישי) לשלוש שנים בשורות אל איתיחאד הסעודית. במעמד החתימה בשורות האלופה המקומית, בנזמה אמר בערבית כי הוא "נרגש לפגוש את כולם בג'דה", העיר בה משחקת הקבוצה.

הצרפתי צפוי להרוויח כ-200 מיליון יורו לעונה, בחוזה שישאיר אותו בקבוצה עד שנת 2026. כזכור, ביום ראשון החלוץ הצרפתי שיחק את משחקו האחרון בריאל מדריד, בו הוא גם הבקיע בפנדל ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו.

"אני נרגש לחוות ליגה חדשה במדינה אחרת. לאל איתיחאד יש שאיפות גדולות להפוך למעצמה באסיה אחרי הזכייה באליפות. היה לי המזל להשיג דברים מדהימים מדהימים בקריירה, ועכשיו מרגיש הזמן לאתגר ופרויקט חדש. בכל פעם שביקרתי בערב הסעדית התקבלתי בחום ואהבה מהאוהדים. אני מצפה להצטרף לחבריי החדשים, ויחד איתם לקחת את המועדון המדהים הזה ואת הכדורגל הסעודי לגבהים חדשים".

"זה אתגר חדש וחיים חדשים, ואני לא יכול לחכות", המשיך הצרפתי, "זו ליגה טובה עם שחקנים טובים. כריסטיאנו רונאלדו כבר כאן, הוא חבר שמראה שערב הסעודית מתחילה להתקדם ברמה. אני כאן כדי לזכות, בדיוק כמו באירופה".

זוכה כדור הזהב בערב הסעודית: אל איתיחאד מציגה את בנזמה

בנזמה כבר בן 35, כך שהוא ישחק לפחות עד גיל 38 בסעודיה, שם הוא יפגוש את שותפו להתקפת ריאל מדריד לשעבר, כריסטיאנו רונאלדו, כאשר גם ליאו מסי עשוי להצטרף לליגה הזו בקרוב. אל איתיחאד זכתה באליפות סעודיה, כאשר היא הקדימה את אל נאסר של רונאלדו. את הקבוצה מאמן נונו אספיריטו אקס וולבס והזרים הבולטים שלה הם הלדר קוסטה ורומאריניו, שכבש 13 שערי ליגה.

בכך מסיים בנזמה פרק חלומי של 14 עונות בריאל מדריד, עמה הוא זכה בכל תואר אפשרי ורק לפני שנה הוליך אותה במו רגליו לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד. במהלך 14 העונות בהן נשא את סמל המועדון הוא זכה ב-25 תארים, מספר שיא עבור ריאל מדריד: 5 אליפויות אירופה, 5 גביעי עולם למועדונים, 4 גביעי סופר-קאפ אירופיים, 4 אליפויות, 3 גביעי המלך ו-4 גביעי סופר קאפ ספרדיים.

בנזמה מדורג במקום החמישי במועדון עם 647 הופעות, והוא שני ברשימת הכובשים עם 354 שערים, סגנו של רונאלדו כמובן.

עוד בוואלה!

בעקבות רונאלדו ועם רונאלדו, כוכב על אמיתי: ריאל מדריד נפרדת מקארים בנזמה

לכתבה המלאה
אנגולו קאנטה, שחקן צ'לסי. רויטרס
בדרך להצטרף לחברו לשעבר לנבחרת צרפת? קאנטה/רויטרס

שחקן צרפתי נוסף שעשוי להצטרף לאל איתיחאד כבר בחלון ההעברות הקרוב הוא אנגולו קאנטה. הקשר בן ה-32 של צ'לסי מסיים את חוזהו אצל הבלוז ולפי דיווח של פבריציו רומאנו, צפוי להצטרף לקבוצה הסעודית בחינם. ראשי המועדון יגיעו במהלך השבוע ללונדון על מנת לסגור את הפרטים מול הצרפתי כשהוא צפוי לשלשל לכיסו בחוזה החדש 100 מיליון יורו לעונה עד 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully