וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקפורט הצטרפה אל בנפיקה. תורג'מן נוטה לחתום במכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 10:23

הקבוצה שסיימה במקום השביעי בבונדסליגה מחזרת אחר כוכב נבחרת נבחרת ישראל עד גיל 20. על אף העניין הגדול, החלוץ נוטה לחתום על חוזה חדש בשורות הצהובים ולהישאר בישראל עוד עונה אחת לפחות, כשם שעשה גלוך. במכבי תל אביב הבטיחו יותר דקות משחק

שחקני נבחרת הנוער חוגגים את ההעפלה לחצי גמר מונדיאליטו/צילום: ההתאחדות לכדורגל

ההופעות של דור תורג'מן במונדיאליטו והשער המרהיב שכבש מול ברזיל ברבע הגמר הקפיצו את מפלס ההתעניינות בו ופרנקפורט הגרמנית פנתה אל נציגיו כדי לצרפו. המועדון הגרמני שסיים במקום השביעי בבונדסליגה רוצה לרכוש את חלוץ מכבי תל אביב והוא מצטרף אל ההצעה הרשמית שכבר הוגשה מבנפיקה. למרות זאת, תורג'מן נוטה להישאר במכבי תל אביב ולחתום על חוזה חדש מיד אחרי שיחזור מארגנטינה.

במקביל למגעים מול המועדונים מאירופה, מנהלים נציגיו של החלוץ הצעיר משא ומתן מול מכבי תל אביב על חוזה חדש וההערכה היא שהוא ירצה להישאר בישראל לפחות עוד עונה ולהימכר בעוד שנה, כפי שקרה עם אוסקר גלוך.

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 דור תורג'מן. Andres Larrovere / AFP, GettyImages
סחורה חמה. תורג'מן/GettyImages, Andres Larrovere / AFP

עוד על נבחרת ישראל עד גיל 20

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במכבי תל אביב הבהירו לתורג'מן שבעונה הבאה הוא יהיה פקטור משמעותי ושהאינטרס של המועדון הוא שהוא ישחק, ישתבח ויימכר בעתיד בסכום משמעותי, בדומה למקרה של גלוך. תורג'מן רק בן 19 וחצי כך שיש לו עוד זמן למעבר לאירופה ונראה שהוא מעדיף לעשות את הצעד המשמעותי בקריירה שלו אחרי שישתפשף עונה שלמה בקבוצת הבוגרים ויהיה בה שחקן מן המניין שפותח במשחקים מסוימים ונכנס לדקות משמעותיות מהספסל.

אגב, השער הנפלא מול ברזיל נכנס לעמוד הרשמי של פיפ"א באינסטגרם, עם 42 מיליון עוקבים. בגוף הכדורגל העולמי אף הקדישו לתורג'מן פוסט באינסטגרם מה שגם הקפיץ את העוקבים אחר החשבון הפרטי שלו - מ-8,000 עוקבים לפני הטורניר, קפץ החלוץ ל-25 אלף עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully