וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "דור תורג'מן יכול להיות יותר גדול מערן זהבי"

5.6.2023 / 9:05

רגע לפני חצי גמר המונדיאליטו, המאמן' מנתח את שחקני מכבי תל אביב להם לא נתן דקות. "כשזהבי ויובאנוביץ' משחקים כל הזמן, לא נשאר מקום לתורג'מן. אם תהיה לו הגישה של ערן לכדורגל ולחיים, הוא יוכל לעבור אותו. לרביבו יש חלק התקפי מצוין. הוא עוד ישפר את ההגנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

הליגה ברוסיה הסתיימה אבל לוולאדן איביץ' יש עוד משימה: זכייה בגביע. ביום ראשון הבא תשחק קבוצתו קרסנודאר מול צסק"א מוסקבה בגמר וכבר ביום רביעי הוא ימריא ביחד עם שחקניו לבירת רוסיה, שם הם ייסגרו במלון עם יציאה לאימונים לקראת המשחק הגדול.

הראש של איביץ' במשחק הגדול שמחכה לו, אבל הוא יודע היטב מה קורה עם נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו. "זה טורניר מאוד נחשב. טורניר שמוציא הרבה מאוד שחקנים שהם העתיד של הכדורגל העולמי", אמר.

דור תורג'מן, עילי פיינגולד, נבחרת ישראל עד גיל 20. Eurasia Sport Images, GettyImages
איביץ' עוקב ומחמיא. תורג'מן/GettyImages, Eurasia Sport Images
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ישראל בחצי הגמר.

"כן, זה נהדר. התקדמות גדולה מאוד לכדורגל הישראלי".

דור תורג'מן כבש את שער הניצחון המרהיב מול ברזיל. הוא היה שחקן שלך ולא קיבל דקות.

"דור שחקן מצוין ולא מפתיע אותי שהוא מככב במונדיאליטו. השער שהוא כבש יוצא מן הכלל. שער מדהים וראיתי אותו כמה פעמים. דור היה שחקן מצוין כבר במכבי תל אביב העונה, אבל כשיש לי את ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' בסגל וכשהם משחקים כמעט את כל המשחקים, לדור לא היה מקום ולכן הוא לא שיחק. הדעה שלי עליו מאוד חיובית".

עד כמה חיובית?

"אני חושב שפוטנציאלית דור יכול להיות יותר טוב מערן זהבי".

זו חתיכת אמירה.

"זו אמירה, אבל היא מלווה באמירה נוספת כי דור יכול להיות גדול מערן זהבי, אם תהיה לו הגישה של ערן. זה הדבר הכי חשוב שאני מקווה שדור לקח מהשהייה לצד ערן. הגישה למשחק, הגישה לחיים, הגישה לאימונים. אם לדור תהיה הגישה של ערן לכדורגל והוא ישקיע כמוהו, הוא יוכל לעבור אותו. הוא שחקן נהדר".

שחקן נבחרת ברזיל עד גיל 20, ג'יובאנה, מול שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20, רוי רביבו. רויטרס
איביץ': "רוי התאמן איתי חצי שנה. איש עבודה אמיתי ואני אוהב כאלה"/רויטרס

אתה זוכר שיחות שלכם?

"ברור שדיברתי איתו - כפי שאני עושה עם כל שחקן שלי, אבל לא זוכר משהו מיוחד או ספציפי שאמרתי לו, מלבד זה שעודדתי אותו להמשיך ולהתאמן טוב ולחכות לרגעים שהוא יקבל".

אי אפשר היה להשתמש בו כקיצוני על הקו? יש לו הרי מהירות וטכניקה.

"נכון יש לו מהירות טובה וטכניקה גבוהה עם הכדור, אבל עדיין לטעמי המקום שלו במגרש זה עמדת החלוץ המרכזי, היכן שהוא משחק כעת בנבחרת ישראל".

שחקן אחר שהכרת היטב והתאמן אצלך הוא רוי רביבו. גם הוא עושה טורניר נהדר.

"רוי התאמן איתי חצי שנה. איש עבודה אמיתי ואני אוהב כאלה. הוא היה צריך לצאת לשחק בהשאלה ואני שמח שהוא עשה את זה אחרי שעזבתי. הדקות בהפועל ירושלים בטוח קידמו אותו. אני חושב שאם יהיה לרביבו חלק הגנתי כמו חלק התקפי, הוא יהיה מגן שמאלי מצוין. יש לו יכולת התקפית נהדרת. הוא כל הזמן חושב קדימה ותומך בהתקפה ולא להרבה מגנים שמאליים יש את זה. ברור שהוא צריך לשפר את החלק הקדמי כל הזמן, אבל יש לו הרמות טובות מאוד והוא מתנהל נכון עם הכדור. אני בטוח שהוא עוד ישפר גם את החלק ההגנתי שלו. גם רביבו וגם תורג'מן הם שחקנים שמכבי תל אביב יכולה ליהנות מהם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully