וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תפגוש את ישראל? כל מה שצריך לדעת על חצי גמר המונדיאליטו

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 21:55

שחקניו של אופיר חיים המשיכו את מסע הקסם, ויפגשו בחמישי את המנצחת בין ארה"ב ואורוגוואי שייפגשו הלילה (00:00, ספורט3). הכירו את היריבות האפשריות

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

סיפור הסינדרלה שהוא נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו הגיע לשיא חדש, כששחקניו של אופיר חיים סיפקו סנסציה בלתי נשכחת והדיחו את ברזיל הגדולה, בדרך לחצי הגמר. יריבתם הבאה, ביום חמישי ב-20:30, תהיה המנצחת בין ארצות הברית ואורוגוואי (בין ראשון לשני, 00:00, ספורט3). המשחק ייערך באצטדיון על שם דייגו מראדונה בלה פלאטה, אותו ישראל מכירה היטב - שם שיחקה את שלב הבתים שלה.

שחקני נבחרת ארצות הברית עד גיל 20. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
טורניר מרשים של ארצות הברית עד כה/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הכירו את ארה"ב

נבחרת ארצות הברית סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ומאזן שערים של 0:6, כשגם בשלב הנוקאאוט היא הביסה 0:4 את ניו זילנד ולמעשה שמרה על שער נקי בכל המשחקים בטורניר עד כה. קייד קאוול בן ה-19 הוא מלך השערים של האמריקאים עם שלושה שערים כשלזכות החלוץ גם בישול. הנבחרת אמנם זכתה בגביע הקונקאקאף בשלושת האליפויות האחרונות שנערכו בצפון ומרכז אמריקה, אך בכל שלוש ההעפלות האחרונות לגביע העולם עד גיל 20, הנבחרת האמריקאית הודחה בשלב רבע הגמר.

בצד האמריקאי משחק גם דניאל אדלמן בן ה-20, שחקנה של ניו יורק רד בולס. לאחרונה פבריציו רומאנו דיווח כי "קבוצות מישראל" בעקבות הקשר האחורי, כשדווח קודם לכן בוואלה! ספורט כי מכבי חיפה מנסה לצרפו. אדלמן הוא קפטן הנבחרת ושיחק בכל 4 המשחקים של האמריקאים עד כה בטורניר.

שחקני נבחרת אורוגוואי עד גיל 20. ANDRES LARROVERE, GettyImages
התקשתה בשמינית הגמר. אורוגוואי/GettyImages, ANDRES LARROVERE

הכירו את אורוגוואי

מנגד, נבחרת אורוגוואי הגיעה פעמיים לגמר הטורניר - ב-1997 וב-2013, אך בשני המקרים הפסידה וב-2017 סיימה במקום הרביעי. אלופת הקופה אמריקה עד גיל 20 ב-2017 פתחה טוב את הטורניר הנוכחי עם 0:4 קליל על עיראק, אך הפסד 3:2 לאנגליה סיבך אותה לפני 0:1 על תוניסיה שהבטיח עלייה לשמינית הגמר. בסיבוב הבא אורוגוואי התקשתה במשחק עצבני מול גמביה עם כרטיס אדום לכל צד, אולם שער ניצחון של אנדרסון דוארטה העניק לנבחרת הדרום אמריקאית את הכרטיס והמפגש מול ארצות הברית ברבע הגמר. שני הקשרים - פרנקו גונזאלס בן ה-18 ומתיאס אבאלדו בן ה-19 - הם הבולטים בנבחרת התכולה בטורניר עם 2 שערים ובישול לכל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully