וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן הקדיש את הניצחון לזכר נרצחי הפיגוע, חיים: "לב ענק"

שחקני הנבחרת עד גיל 20 חגגו את הסנסציה נגד ברזיל וההעפלה לחצי גמר המונדיאליטו. חיים: "היינו יותר טובים, נאחד את המדינה"

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

לא ייאמן, פשוט לא ייאמן. נבחרת ישראל עד גיל 20 עלתה הערב (שבת) לחצי גמר המונדיאליטו, לאחר ניצחון 2:3 על ברזיל הגדולה אחרי הארכה. החבורה המופלאה של אופיר חיים הוכיחה אופי יוצא דופן שוב ושוב בטורניר הזה, אך הערב היא שברה את השיאים כשחזרה פעמיים מפיגור מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. הגיבורים התורנים היו ענאן חלאילי (56) וחמזה שיבלי (93), שהחזירו את ישראל מפיגור 1:0 ואז 2:1, ואז, בדקה ה-105+3, הגיע הרגע הגדול של דור תורג'מן, עם סלאלום מהסרטים שסידר כרטיס לחצי הגמר. זה יקרה ביום חמישי (20:30), מול המנצחת בין ארצות הברית ואורוגוואי. וואו. גם החמצות הפנדלים של אילי מדמון (114) ואחמד סלמן (115) כבר לא שינו. מי היה מאמין!

צפו בתקציר המשחק. באדיבות כאן11

ההקדשה המצמררת לקורבנות הפיגוע

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים. רויטרס
התפרצות רגשות גדולה בסיום/רויטרס
שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 ענאן חלאילי עם אופיר חיים. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
בעננים. אופיר חיים עם חלאילי/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

רגע מרגש לדור תורג'מן

המאמן אופיר חיים אמר בהתרגשות: "קודם כל אני רוצה להשתתף בצערן של המשפחות אחרי הפיגוע היום. הניצחון הזה הוא בשביל כל המדינה. ביורו בשנה שעברה איחדנו את המדינה ואנחנו רוצים לאחד אותה שוב, המדינה שלנו מדהימה".

על המשחק אמר המאמן המאושר: "ראו שהיינו יותר טובים מברזיל והגיע לנו לנצח. היינו יותר טובים נגד יריבה ברמה גבוהה. הכול הולך קשה, החמצנו שני פנדלים... רציתי למות כשהחמצנו אותם. אבל יש לנו נבחרת כל כך חזקה מנטלית. ידעתי שגם אם ישחקו עוד 30-40 דקות אנחנו לא חוטפים שער. יש בנבחרת הזו אופי חזק, שחקנים וצוות אדירים. יש המון יכולת, איכות, כישרון ולב ענק. מה עכשיו? רוצים להגיע לגמר".

דור תורג'מן שכבש את שער הניצחון ענד סרט עם כיתוב "לזכר נרצחי הפיגוע" ואמר: "עברנו יום קשה מאוד במדינת ישראל. עלינו עם סרט לאזרחי הפיגוע, אני רוצה להקדיש את הניצחון למשפחות שלהם, אני מקווה שעשינו לכם שמחה. כאבנו את זה מאוד". על השער המרהיב אמר: "לא יודע מה להגיד, אני מתרגש מאוד. הייתי ברחבה, עשיתי מה שאני יודע, שמח שזה נכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully