וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם התפעלו מהביצוע ה"גאוני" של תורג'מן: "עשה ברזיל לברזילאים"

כוכב הנבחרת צד את העין של חובבי הכדורגל בזכות שער הניצחון הנפלא. "מונדו דפורטיבו": "טייק ישראלי לז'וגו בוניטו הברזילאי"

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

דור תורג'מן סיפק אתמול (שבת) את אחד השערים הגדולים בתולדות נבחרות ישראל, לא פחות ולא יותר. כוכב נבחרת ישראל עד גיל 20 סיפק מבצע אישי מדהים (105+3) בהארכה מול ברזיל, קבע 2:3 דרמטי ושלח את אופיר חיים ושחקניו לחצי גמר המונדיאליטו. מיותר לציין שברשת לא נותרו אדישים אחרי הסלאלום העצום. הנה מיטב הציוצים. היינו כחולמים!

גם בעולם הגיבו בהתלהבות לביצוע. "דור תורג'מן עשה ברזיל לברזילאים", כתבו ב"קלארין" הארגטינאי. "הביצוע המופלא שלו, כמו בז'וגו בוניטו הברזילאי, הצית חגיגות ישראליות אדירות". ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני, החמיאו גם כן לדור תורג'מן. "מהלך גאוני, טייק ישראלי לז'וגו בוניטו הברזילאי".

באתר הברזילאי "גלובו" כתבו: "דור תורג'מן השחקן הכי טוב בנבחרת ישראל. השער שלו הכריע את המשחק". גם מאמן נבחרת ברזיל רמון מנזס הילל את תורג'מן ואמר בסיום המשחק: "ידענו שהוא שחקן גדול שיכול לעשות מהלכים גדולים, כמו שהוא עשה בשער השלישי. התכוננו לזה, אבל לצערי לא הצלחנו למנוע ממנו את זה, והוא כבש".

ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי כתבו: "השער המשוגע של דור תורג'מן עשה צדק, אחרי משחק בו ישראל הייתה עדיפה על ברזיל".

הברזילאים הוליכו הערב פעמיים, אך ישראל ידעה לחזור. תחילה היה זה ענאן חלאילי שאיזן (56), ולאחר מכן חמזה שיבלי (93). ואז, כאמור, הגיע הרגע הענק של תורג'מן.

חצי הגמר ייערך ביום חמישי ב-20:30. היריבה הבאה של ישראל תהיה המנצחת בין ארצות הברית ואורוגוואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully