וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוחח עם אופיר חיים: "לא היה יום כזה בכדורגל הישראלי"

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 11:34

ראש הממשלה יצא מגדרו אחרי רבע הגמר, הנשיא הרצוג: "משחק מדהים, ניצחון ענק". שינו זוארץ: "מסע קסום. זה לא חלום, זו מציאות"

שחקני נבחרת הנוער חוגגים את ההעפלה לחצי גמר מונדיאליטו/צילום: ההתאחדות לכדורגל

היינו כחולמים. נבחרת ישראל עד גיל 20 עלתה הערב (שבת) לחצי גמר המונדיאליטו, לאחר ניצחון 2:3 על ברזיל הגדולה אחרי הארכה. החבורה של אופיר חיים הוכיחה אופי יוצא דופן שוב ושוב בטורניר הזה, אך הערב היא שברה שיא כשחזרה פעמיים מפיגור מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. הגיבורים התורנים היו ענאן חלאילי (56) וחמזה שיבלי (93), שהחזירו את ישראל מפיגור 1:0 ואז 2:1, ואז, בדקה ה-105+3, הגיע הרגע הגדול של דור תורג'מן, עם סלאלום מהסרטים שסידר כרטיס לחצי הגמר. זה יקרה ביום חמישי (20:30), מול המנצחת בין ארצות הברית ואורוגוואי, כשגם החמצות הפנדלים של אילי מדמון (114) ואחמד סלמן (115) כבר לא שינו. מי היה מאמין? כנראה שהבחורים בתכלת האמינו, ועוד איך האמינו.

נשיא המדינה בוז'י הרצוג צייץ לאחר המשחק וכתב: "משחק מדהים של נבחרת הנוער שלנו. איזה ניצחון ענק. אתם מבינים לנו הרבה כבוד ונחת בימים האלו עם משחק קבוצתי נפלא ורוח קרב ספורטיבית אמיתית".

גם בנימין נתניהו ראש הממשלה צייץ וכתב: "הנבחרת הצעירה שלנו עשתה היסטוריה והביאה גאווה ענקית למדינת ישראל". ראש הממשלה שוחח עם אופיר חיים, בצוותא עם שר הספורט מיקי זוהר, ואמר: "ביום של עצב הבאתם שמחה וגאווה ברמה שקשה לתאר. ראיתי כל דקה במשחק. לא היה יום כזה בכדורגל הישראלי".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אמר: "ביום עצוב כל כך בו איבדנו 3 חיילים שהגנו על כולנו, עלתה נבחרת ישראל להתמודד על כרטיס לחצי הגמר מול מעצמת כדורגל כברזיל. בלי רגשי נחיתות, עם רוח לחימה אדירה, כישרון עצום, אחדות ומנהיגות בכחול-לבן, הפכנו כולנו גאים עוד יותר בנבחרת ישראל והדמעות הן על כל מה שאבד והושג ביום הזה".

"מדינה שלמה דחפה את הנבחרת, אימצה אותה ושאבה ממנה כמויות בלתי נדלות של תקווה לעתיד. אני מלא הערכה לצוות המקצועי, לשחקנים, לכל האוהדים שדאגו שנרגיש בבית גם במרחק אלפי קילומטרים. המסע הזה קסום והוא לוקח אותנו למחוזות שהעזנו לפנטז עליהם ולא העזנו לאמר בקול. נבחרת ישראל בחצי גמר גביע העולם! זה לא חלום, זאת מציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully