וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה לצרף את דניאל אדלמן, קפטן ארה"ב למונדיאליטו

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 11:55

כחלק ממדיניות הצערת הסגל, הירוקים סימנו את הקשר בן ה-20 ממוצא יהודי של ניו יורק רד בולס מה-MLS, שגם יוביל את נבחרתו במשחקים בארגנטינה. רשם העונה 7 הופעות בהרכב קבוצתו

מכבי חיפה חוגגת אליפות/צילום: שלמה וייס | עריכת וידאו: ניר חן

בעוד שהבאזז סביב מינויו הקרב של מסאי דגו למאמן במקום ברק בכר מעסיק את אנשי מכבי חיפה חיפה, בצוות הסקאוטינג והניהול המקצועי ממשיכים לתכנן את העונה הבאה כאשר אחד המועמדים לחזק את הקבוצה הוא קשרה של רד בול ניו יורק דניאל אדלמן.

הקשר ממוצא יהודי נחשב לכישרון עולה בארצות הברית' משחק במדי הקבוצה בליגת ה-MLS החזקה ובמקביל גם משמש כאחד משני הקפטנים של נבחרת ארצות הברית עד גיל 20, לזכותו תשע הופעות עד כה במדים הלאומיים ותהיה הזדמנות לראות אותו במשחקי המונדיאליטו בארגנטינה שיוצא לדרך.

אדלמן משחק בעמדת הקשר האחורי ובחיפה מנסים לצרפו ללא קשר למגעים מול לורן אברג'ל. כחלק מהמדיניות שלהם, הירוקים מנסים להחתים שחקנים צעירים ולכן שמו של הקשר האמריקאי עלה על הפרק לאחרונה ולאחר מעקב אחר ביצועיו הוחלו לנסות ולהחתימו.

דניאל אדלמן, כדורגלן אמריקאי. Evan Yu, GettyImages
חיזוק לקישור הירוק? אדלמן/GettyImages, Evan Yu

מדובר בשחקן צעיר בן 20 בלבד שהחל את דרכו בניו יורק וגדל באקדמיה שלה. אדלמן רשם העונה שבע הופעות בהרכב של הקבוצה שמדורגת במקום התשיעי אחרי 13 מחזורים בליגה שלה כאשר העונה הזו היא עונת הבכורה שלו בקבוצה הבכירה של המועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully