וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוסקר אמר לי: 'אבא, הם יגיעו רחוק'": ריאיון מיוחד עם מקסים גלוך

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 18:14

ההיעדרות מהמונדיאליטו ("אוסקר נהנה ממה שעשה ביורו. עכשיו שאחרים יקטפו את הפירות"), תורג'מן ("שיעשה את המסלול של אוסקר ויחתום על חוזה חדש במכבי") ורוי רביבו ("חכם מאוד. יגיע רחוק"). אביו של הכוכב מבטיח: "מה שאוסקר עבר בחודש האחרון יעשה לו טוב בעתיד"

שחקני נבחרת הנוער חוגגים את ההעפלה לחצי גמר מונדיאליטו/צילום: ההתאחדות לכדורגל

בזמן שחבריו לנבחרת ישראל עד גיל 20 מתכוננים לחצי גמר המונדיאליטו, אוסקר גלוך שב לישראל והחל בהכנות לטיסה של נבחרת ישראל הלאומית למשחק מול בלארוס בשבוע הבא. גלוך רק סיים את העונה עם רד בול זלצבורג, אבל החליט לא לקחת מנוחה, אלא להתאמן באופן אישי בקרית שלום עם מאמן נערים שעבד איתו בעבר כדי לשמור על עצמו לקראת ההמראה ביום ראשון למשחק במסגרת מוקדמות היורו. לקשר הצעיר מחכה לו"ז עמוס במיוחד כי מיד אחרי המשחקים של הנבחרת הבוגרת מול בלארוס ואנדורה, הוא יצטרף לנבחרת ישראל הצעירה של גיא לוזון שתשחק באליפות אירופה בבית שיהיה לה בגיאורגיה.

היה קשה לגלוך לשמוע בחודש שעבר שרד בול זלצבורג לא משחררת אותו לטורניר גביע העולם עד גיל 20 בארגנטינה, אבל אחרי כמה ימים הוא השתחרר מהבאסה ופירגן מרחוק לחברים. "ברור שהיה קשה בהתחלה", מספר אביו, מקסים. "אוסקר רצה להיות עם הנבחרת. עם החברים שלו. הוא הרי שותף מלא ובכיר להגעה למונדיאליטו דרך אליפות אירופה לפני שנה בסלובקיה, שם הם הגיעו לגמר מול אנגליה וזכו בכרטיס למונדיאליטו, אבל די מהר הוא העביר דף, הבין שזה המצב והוא מאושר מאוד על ההצלחה של החברים שלו. אין לו היום שום באסה, רק שמחה על זה שהחברים שלו עושים דברים גדולים".

הנבחרת הפתיעה אותו?

"ממש לא. להיפך. הוא אמר לי לפני הטורניר: 'אבא, הם יגיעו רחוק מאוד'. הוא ידע שהנבחרת תעשה דברים גדולים".

איך ידע?

"הוא מחזיק מאוד מהשחקנים האלה. הוא משחק איתם מגיל מאוד צעיר. עם רוי רביבו למשל הוא שיחק הרבה שנים יחד וגם נגדו כשרביבו שיחק במכבי תל אביב צפון ואוסקר במכבי תל אביב דרום. היו הרבה דרבים ביניהם עד שהקבוצה אוחדה. הוא יודע כמה איכותיים החברים שלו והוא העריך בפניי שהם יעברו את שלב הבתים ויגיעו מאוד רחוק. מעבר לזה הוא מאוד אוהב את אופיר חיים. יש ביניהם קשר מדהים. אופיר הוא אחד המאמנים שאוסקר הכי אהב בקריירה שלו. הוא ידע שאופיר ייקח אותם לשלבים הסופיים".

סתיו למקין, אוסקר גלוך, נבחרת הנוער של ישראל 2022. VLADIMIR SIMICEK, GettyImages
"אוסקר מאושר מאוד על ההצלחה של החברים שלו". גלוך עם החברים לנבחרת הנוער/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK

עוד על נבחרת ישראל עד גיל 20

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

בסופו של דבר אוסקר עשה את הקפיצה שלו דרך הנבחרת לרד בול. עכשיו הוא פינה את הבמה לאחרים.

"בדיוק. אני חושב על זה כל הזמן. הרי אוסקר התקדם ונמכר הרבה בזכות היורו לפני שנה והפוקוס היה עליו. עכשיו הוא לא נמצא איתם והפוקוס הולך לאחרים. אני תמיד רוצה שכמה שיותר ייהנו ויזכו לתהילה ולהתקדמות וזה שאוסקר לא איתם, זה איפשר לאחרים לבלוט והלוואי שהם יתקדמו ויעברו לאירופה".

אתה ממליץ לדור תורג'מן לצאת עכשיו לחו"ל, או לחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב?

"ממליץ לדור לעשות בדיוק את המסלול של אוסקר. גם אני חשבתי לפני שנה אחרי היורו שהנה זה הזמן שלנו לצאת לאירופה והיו הרבה טלפונים. מנצ'סטר סיטי, ליברפול, מי לא? אבל הדבר הכי נכון עבורנו היה לחתום במכבי תל אביב על חוזה חדש בקיץ, לעשות חצי עונה בבוגרים ואז לצאת. לצאת בלי לעשות בוגרים כמו שצריך, יכול להוביל להתרסקות לכן אני ממליץ לדור תורג'מן לחתום על החוזה מיד כשהוא חוזר מהאליפות, להילחם על המקום שלו ולשחק במכבי תל אביב ואז לצאת לקריירה באירופה".

ורוי רביבו?

"אני מאוד מחזיק מרוי ואמרתי את זה כל השנים. רוי ואוסקר שיחקו המון יחד ועשו דברים ענקיים בנוער של מכבי תל אביב. רביבו יכול להצליח בגדול. זה לא משנה אם הוא התקפי יותר או הגנתי יותר. רוי רביבו הוא חכם. הוא שחקן חכם מאוד וזה מבחינתי סימן ההיכר הכי גדול שלו".

דור תורג'מן (מימין) עם אוסקר גלוך שחקני מכבי תל אביב באימון. אודי ציטיאט
"אני ממליץ לדור לעשות בדיוק את המסלול של אוסקר"/אודי ציטיאט

אוסקר לא שיחק מספיק בחודש האחרון.

"מה שהוא עבר בחודש האחרון רק יחשל אותו יותר ואני מבסוט מזה. הוא נאבק והוא למד הרבה בחודש הזה. אני לא מאלה שבאים ואומרים לילד שלהם שהוא צריך לשחק ראשון ושמגיע לו יותר. אני אומר לו להילחם ולזכות בדקות דרך עבודה קשה ויכולת שהוא יראה, באימונים ואני משוכנע שזה ישתלם בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully