וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "השחקנים האלו נותנים לי ביטחון שאפשר להשיג הכל"

4.6.2023 / 20:05

אחרי הניצחון הסנסציוני על ברזיל, מאמן הנבחרת עד גיל 20 סיפר: "ארה"ב או אורוגוואי? לא משנה לי את מי נפגוש. לא חושב כרגע על אף תפקיד אחר בכדורגל". השוער תומר צרפתי: "מקווה שקבוצות בארץ רואות מה אנחנו עושים". למקין: "לא חושבים על העתיד"

שחקני נבחרת הנוער חוגגים את ההעפלה לחצי גמר מונדיאליטו/צילום: ההתאחדות לכדורגל

צפו בתקציר רבע הגמר. באדיבות כאן11

נבחרת ישראל היממה את עולם הכדורגל כאשר העיפה את ברזיל. נכון, מדובר באליפות העולם עד גיל 20 ולא מעבר, אבל אופיר חיים ושחקניו שברו שיא אחרי שיא כל הדרך לחצי גמר המונדיאליטו, שם ייפגשו את המנצחת הלילה בין ארצות הברית לאורוגוואי (בין ראשון לשני, 00:00, ספורט3).

אחרי הסנסציה אמש בסן חואן, כאשר הנבחרת נחלצה פעמיים מפיגור ובהארכה ניצחה 2:3 את ברזיל, הערב המאמן אופיר חיים והשחקנים סתיו למקין, אילי מדמון ותומר צרפתי התייצבו למסיבת עיתונאים, זמן קצר אחרי שנחתו בבואנוס איירס והמשיכו ללה פלטה, שם ישהו בימים הקרובים ויאיצו את ההכנות לחצי הגמר ביום חמישי ב-20:30 שעון ישראל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים. רויטרס
"נעשה את הכל כדי להעפיל לגמר"/רויטרס

חיים נשאל כיצד שומרים על הדריכות לאור הפרסומים הרבים על עניין בשחקניו: "יחסית לגילם הצעיר הם מתנהגים כמו שחקנים מנוסים ומקצוענים ברמות הכי גבוהות שיש, יודעים לעשות את הסוויץ'. נכון שיש אופוריה והתרגשות, אבל כבר ממחר נתחיל להתכונן ליריבה הבאה. אני והשחקנים נפגשים גם מחוץ לשעות האימונים ואני מאוד מאמין בזה שמאמן צריך להכיר את השחקן מקרוב והשחקן להכיר את המאמן".

על תהליך ההתבגרות שעברו שחקניו בשנה האחרונה והאם הוא חושב לאמן קבוצה בעונה הבאה: "אני חושב שכל הכדורגל הישראלי בהתקדמות טובה. אני לא מסתכל יותר מדי קדימה, מעניין אותי רק חצי הגמר וזו המטרה היחידה שלי כרגע - לא חושב על אף תפקיד אחר בכדורגל".

על משפחתו אמר: "יש לי עוד שני ילדים חוץ מאור ואני שמח לבשר שהם בדרך לפה. אור ראה 120 דקות לראשונה בחיים שלו, הוא אמר לי שהוא גאה בי ואני מאוד מאושר".

המאמן גם נשאל את מי הוא מעדיף לפגוש בחצי הגמר: "ארצות הברית או אורוגוואי? לי זה לא משנה. מדובר בשני סגנונות שונים ואנחנו נעשה את הכל כדי להעפיל. המחסור במשחקי אימון נתן את אותותיו בהתחלה, אבל ראיתי את הדברים שרציתי לראות. השחקנים האלו נותנים לי ביטחון ובזכותם אני מאמין שאפשר להשיג הכל".

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 דור תורג'מן חוגג עם חבריו. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
"כולנו לא חושבים כרגע על העתיד"/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

הקפטן מדמון התייחס לרגע הדרמטי אחרי שהחמיץ פנדל: "לא זכרתי בכלל שהחמצתי אחרי שניצחנו - הניצחון הזה השכיח את כל מה שהיה במשחק וזה היה שווה הכל".

למקין אמר על המפגש עם ברזיל: "התכוננו וראינו שאנחנו יכולים להחזיק מולם כדור. היינו מוכנים טקטית כמו שצריך. אנחנו לא מופתעים מהתיכה אחרי התמיכה שזכינו לה ביורו, אבל זה מדהים לראות את הקהל היהודי בארגנטינה שמגיע לתמוך בנו במשחקים. גם ידענו שהטורניר הזה יכול להוות קפיצת מדרגה, אבל כולנו ללא יוצא מן הכלל לא חושבים על העתיד כרגע".

השוער תומר צרפתי הוסיף: "זה מרגש לראות את הקהל היהודי בכל עונה ואת המשפחה והחברים. אני מקווה שגם הצוותים בקבוצות בארץ רואים את המשחקים ויאמינו בנו יותר".

בפוסט בפייסבוק, התייחס מאמן הנבחרת לפיגוע שהתרחש אתמול בארץ והודה לכל מי שתמך בו ובנבחרת: "אחרי לילה היסטורי שלא ממש הצלחתי לעצום עין, החלטתי לכתוב קצת על התחושות שלי.
מעולם לא לקחתי את הכדורגל כסתם משחק. לא כשחקן ובטח לא כמאמן. התמזל מזלי וזכיתי להגיע לשיאים ככדורגלן, ידעו להגדיר אותי, להגיד איזו רגל יותר חזקה אצלי, מה החולשות ומה החוזקות שלי.
תודה לאל שאני זוכה להגשים את המהות שלי בתפקיד המאתגר והמבורך הזה כמאמן נבחרת ישראל של הנוער,אבל לא סתם נוער,נוער למופת. אין מתנה גדולה יותר שיכולתי לבקש כשחקן שכל כך אוהב את המקצוע שלו, מלעשות את את זה כאן. לשמחתי אני לא נותן לרעשים סביבי להכנס אליי יותר מדי,
לא לטוב ולא לרע. אני רק רוצה להודות לכם על כל הכוח שאתם נותנים לי כאדם פרטי, כמאמן עם אחריות, ולקבוצה שלי כנבחרת שיש לה הרבה על הכתפיים. אתם אפילו לא מבינים כמה רוח גבית זה עבור כולנו.
ולאחת והיחידה לאורלי אשתי היקרה שבלעדיה זה לא היה קורה".

"אני רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את היקר להם מכל, ולחבק את כל ישראל, אנחנו עושים הכל כדי שהמדינה שלנו תעלה הכי גבוה שאפשר", הוסיף חיים. "אוהב אתכם אחד אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully