וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ אורוגוואי: "ישראל היא הפתעת הטורניר, נבחרת קשוחה"

יריבת ישראל בחצי גמר המונדיאליטו מתכוננת ליום חמישי: "נהיה חייבים להיות מאוד טקטיים. נפגוש יריבה מצוינת שנותנת הכול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

בנבחרת אורוגוואי עד גיל 20 ממשיכים להתכונן בציפייה דרוכה למשחק נגד ישראל בחצי גמר המונדיאליטו מחר (חמישי, 20:30, כאן11). אם לפני רבע הגמר נדמה היה שבברזיל קצת מזלזלים בישראל, הרי שאצל הסלסטה הצעירים המצב שונה לגמרי.

החלוץ ניקולאס סירי אמר: "ישראל היא הפתעת הטורניר, מדובר בנבחרת מצוינת. אבל לכל נבחרת יש נקודות תורפה ואני מקווה שנצליח למצוא את שלה. בכל מקרה מדובר ביריבה קשוחה שתיתן הכול".

רודריגו צ'גאס, שהעמדה העיקרית שלו היא כקשר אחורי, צפוי להיות זה שיחליף את המגן הימני הפצוע, מתאו פונטה. "אני מרגיש טוב בעמדה הזו, כבר שיחקתי בה בעבר ואעשה זאת שוב אם אדרש", אמר.

על היריבה הוסיף: "נצטרך להיות מאוד טקטיים ולדעת איך להתמודד עם משחק מתיש. נהיה חייבים להיות מרוכזים, לעמוד נכון על המגרש ולנצל את ההזדמנויות אליהן נגיע. אני יכול להבטיח דבר אחד: כל מי שישחק ייתן הכול, נשאיר הכול על המגרש".

שחקן נבחרת ארה"ב עד גיל 20, ג'סטין צ'ה, מול שחקן נבחרת אורוגוואי עד גיל 20, ניקולאס סירי. רויטרס
סירי (בתכלת) ואורוגוואי לא מזלזלים לרגע בישראל/רויטרס
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בכאן11 נערכים למבצע שידורים רחב לקראת חצי הגמר שיועבר בשידור חי ב-20:30 שעון ישראל ביום חמישי. היום תועבר מסיבת העיתונאים של אופיר חיים בשעה 17:30 בשידור חי, ומחר תצטרף מגישת כאן חדשות, טלי מורנו, לצוותי השידור בארגנטינה עם משדר חדשות מיוחד בכאן 11 החל מהשעה 19:55.

בנוסף, לאורך כל היום כאן חדשות יהיו עם דיווחים שוטפים וראיונות מיוחדים מארגנטינה, כאן דיגיטל עם דיווחים מאחורי הקלעים של המונדיאלטו ומסך כאן 11 ייעטף גם הוא בצבעי נבחרת ישראל ויספור את השניות לשריקת הפתיחה של המשחק ההיסטורי. בארגנטינה מלווים את הנבחרת משלב הבתים ועד לחצי הגמר יונתן כהן ואשרת עיני בעמדת שידור המשחקים בכאן 11, ליאן וילדאו שליח כאן חדשות ושדר המשחקים בכאן רשת ב', אורן יוספוביץ ודור הופמן מובילים את השידורים מהדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully