וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 14 שחקני שדה בלבד: אורוגוואי הסתבכה לקראת ישראל

עם רשימת פצועים והשעייתו של חלוץ הנבחרת, הדרום אמריקאיים יגיעו בסגל חסר במיוחד לחצי גמר המונדיאליטו מול החבורה של אופיר חיים (חמישי, 20:30). נבדקה האפשרות לרשום שוער כשחקן שדה, אך האופציה נפסלה מיד

תקציר: אורוגוואי גוברת 0:2 על ארה"ב במונדיאליטו ועולה לחצי הגמר מול נבחרת ישראל/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 תפגוש את נבחרת אורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו בחמישי (20:30) והיא תגיע עם יתרון מסוים, זאת על אף שהיא נחשבת כאנדרדוג בהתמודדות על הכרטיס לגמר.

הדרום אמריקאיים שהודיעו כי מתאו פונטה שהוגדר כ"מגן הטוב ביותר במונדיאליטו" נפצע ברגלו ברבע גמר מול ארצות הברית ולא ישוב לשחק עוד עד תום הטורניר, נמצאים בבעיית שחקנים בסגל חסר במיוחד.

עם פציעותיהם של פונטה יחד עם מתיאס אבאלדו ואנדרס פרארי, וכשלוצ'יאנו רודריגס מושעה, נבחרת אורוגוואי עשויה להעמיד בסגל בחצי הגמר 14 שחקני שדה בלבד. בתקשורת הדרום אמריקאית מדווחים כי נעשה ניסיון לרשום שוער מחליף נוסף, אך הדבר לא יוכל לבוא על חשבון שחקן שדה לפי חוקי הטורניר, כשבהגנה נותרו למשל רק 5 שחקנים כשירים בסגל של מרסלו ברולי, מאמן הנבחרת.

עוד על נבחרת ישראל במונדיאליטו

מרסלו ברולי מאמן נבחרת אורוגוואי הצעירה. Marcio Machado, GettyImages
כאב ראש לנבחרת אורוגוואי לקראת חצי הגמר. ברולי/GettyImages, Marcio Machado

השעייתו של לוצ'יאנו רודריגס הופחתה משלושה לשני משחקים, ושחקן היריבה של ישראל יוכל לקחת חלק רק במשחק הבא של נבחרתו, בין אם בגמר הטורניר או במשחק על המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully