וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בעקבות המונדיאליטו: 55% מהישראלים נגד הגדלת מספר הזרים בליגת העל

סוגיית מספר הזרים בליגת העל חזרה לדיון השבוע עם רצון הקבוצות להגדלת מכסת הזרים בסגל ל-7, כאשר ברקע מהדהדת הצלחת נבחרת הנוער במונדיאליטו. מה חושבים הישראלים על הרעיון להגדיל את מכסת הזרים, והאם הם חושבים שתהיה השפעה להצלחת נבחרת הנוער על עתיד השחקנים?

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 אור ישראלוב. Eurasia Sport Images, GettyImages
להצלחה יהיה מחיר, השאלה אם הוא חיובי/GettyImages, Eurasia Sport Images

סוגיית מכסת הזרים בליגת העל שוב עולה על סדר היום של הכדורגל הישראלי, ועל רקע הצלחת נבחרת הנוער במונדיאליטו - נראה שרוב האוהדים מתנגדים לכך. סקר שערכה ביממה האחרונה חברת 365scores בקרב כ-11,000 אוהדים מגלה כי, 55% מהאוהדים חושבים שהצעה להגדלת מספר הזרים בליגת העל ל-7 שחקנים תפגע משמעותית בהתפתחות הכדורגל הישראלי, בעוד 45% בעד ההצעה.

כשנשאלו על עתיד כדורגל לאור הצלחת הנבחרת, 47% מהאוהדים מאמינים כי נושבת רוח חדשה בכדורגל הישראלי. 29% עדיין סקפטיים ותולים את התקוות בשילובם של שחקני הנבחרת בקבוצות הבוגרים ו-24% חושבים שהפערים בין הנוער לבוגרים משמעותיים.

ורגע לפני שמשחקי חצאי הגמר נפתחים, 42% מהאוהדים מאמינים בנבחרת של אופיר חיים וחושבים שהיא מסוגלת לרוץ עד הסוף. 27% חושבים שתסיים כסגנית אלופת העולם, ורק 14% חושבים שנבחרת הנוער תסיים את דרכה בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully