וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות ישראלים בדרום אמריקה יגיעו ללה פלטה כדי לתמוך בנבחרת

מטיילים ישראלים מכל רחבי היבשת מתכוונים להגיע לעיר עוד לפני חצי גמר המונדיאליטו נגד אורוגוואי במטרה לדרבן את השחקנים. רועי רזניק ממטולה חזר לארגנטינה במיוחד: "הייתי אמור להמשיך מקולומביה לגוואטמלה, אחרי הניצחון על ברזיל שיניתי תוכניות"

מחוץ לקווים, 6.6/מערכת וואלה!

עשרות ישראלים מתכננים להגיע ללה פלטה במטרה לדחוף את נבחרת הנוער לקראת המשחק שלה ביום חמישי נגד נבחרת אורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו. אותם אוהדים הביעו את רצונם להגיע במסגרת קבוצת "ווטסאפ" שנפתחה לישראלים שמטיילים בדרום אמריקה ומעוניינים לתמוך בנבחרת, כשישנם גם כאלו שהגיעו במיוחד לדרום אמריקה כדי לעודד את אופיר חיים ושחקניו. מלה פלטה, שנמצאת כשעה נסיעה מבואנוס איירס, ייצאו הסעות מסודרות למשחק.

בישראל מודעים לכך שקהל רב עשוי להגיע מאורוגוואי בשל הקרבה הגיאוגרפית בין המדינות ולכן ישנה התגייסות מצד המטיילים הישראלים, בתוספת אנשי הקהילה היהודית באיזור שהגיעו לתמוך בנבחרת גם בשני משחקיה הראשונים שנערכו בלה פלטה.

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים. רויטרס
מכל רחבי דרום אמריקה יגיעו מטיילים ישראלים בשבילם/רויטרס

"הייתי בכלל אמור להמשיך את הטיול שלי אחרי הצבא מקולומביה לגוואטמלה, אבל אחרי הנצחון על ברזיל החלטתי מיד שאני משנה תוכניות", אמר לוואלה ספורט! רועי רזניק ממטולה שנחת לפנות בבוקר בבואנוס איירס, "כבר הייתי בארגנטינה בטיול, ככה שאני חוזר אך ורק בשביל המשחק. יש הרבה מאוד ישראלים שמתכננים להגיע, לא רק למשחק אלא גם לאימון כדי להטריף את השחקנים".

בצד המקצועי, הנבחרת תקיים את האימון המסכם שלה הערב לפי שעון ישראל, כאשר חוליית ההגנה צפויה להמשיך כפי שהייתה לאורך כל הטורניר. המשמעות היא שההתלבטויות נשארו אותן התלבטויות קבועות, הן בעמדה מספר 8 והן בעמדות הכנפיים. "כבר הוכחנו שיש פה יותר מ-11 שחקנים ששווים הרכב", אמר גורם בנבחרת, " הדבר הכי גדול זה שאין אגו וכל מי שעולה מהספסל נכנס בטירוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully