וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחודש הראשון דני אלבס רק בכה. לא היה לו עם מי לדבר בכלא"

ג'ואנה סאנס, בקרוב גרושתו של המגן הברזילאי המואשם באונס, גילתה: "רע לי, גם אני קורבן בסיפור. בקושי יכולתי לדבר איתו על זה"

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

דני אלבס נמצא כבר יותר מארבעה חודשים בכלא בברצלונה לאחר שהואשם באונס של צעירה במועדון לילה, ועל פי ג'ואנה סאנס, הדוגמנית הספרדייה עמה הוא מצוי בעיצומו של הליך גירושין, חייו מאחורי סורג ובריח היו קשים, אך השתפרו מעט לאחרונה.

לפני כשלושה שבועות נטען בספרד כי הכדורגלן "נראה רזה וכחוש מתמיד", ממעט לצאת מתאו וסובל מהקנטות חוזרות בבית הסוהר. "יש כמה אנשים פה שבכל פעם בחדר האוכל צועקים לו כל מיני דברים, מקללים, 'יא הומו, יא אנס!'", דווח.

"בחודש הראשון שם, הוא רק בכה", אישרה סאנס בריאיון ל"וניטאטיס". לא היה לו עם מי לדבר, הוא היה לבד עם המחשבות שלו. מאז הוא התחשל. הוא מתאמן, קורא הרבה ומעסיק את עצמו".

דני אלבס עם ג'ואנה סאנס. Mauricio Santana, GettyImages
ג'ואנה סאנס עם דני אלבס בימים טובים יותר/GettyImages, Mauricio Santana

עוד בוואלה!

ההוכחה שתרשיע את אלבס? תיעוד הלילה בו ביצע לכאורה את האונס

לכתבה המלאה

על הביקורים בכלא אמרה: "זה מסובך מאוד, אני רואה אותו מבעד לזכוכית ואנחנו מדברים בטלפון. אנחנו לא לבד. אלו תאים שקופים ובצדדים יש עוד אנשים ששומעים אם קצת מרימים את הקהל. זו סיטואציה קשה ולכן לא יכולתי לדבר איתו עד עכשיו על איך כל זה השפיע עלינו. אפילו לא יכולתי להעליב אותו (צחקה)".

סאנס התייחסה גם למצבה האישי לאור הפרשה והודתה: "רע לי, אני עצובה ומבוהלת. אני הולכת לפסיכולוגית שעוזרת לי, בלעדיה המוח שלי כבר היה אומר שלום. זה היה אירוע גדול והטיחו בי רפש בלי שהיה לי קשר לפרשה. נהפוך הוא, גם אני קורבן בסיפור. זה הזמן שלי להתמודד עם הכול, בלי החשש להיות מוקעת".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully