וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוכחה שתרשיע את אלבס? תיעוד הלילה בו ביצע לכאורה את האונס

נחשפו צילומי האבטחה מהמועדון: כפיית המגע המיני של הברזילאי על המתלוננת, המארב מחוץ לשירותים והפצע המפליל

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

דני אלבס ופרקליטיו מסרו לבית המשפט בברצלונה מגוון עדויות וראיות כדי להוכיח את חפותו של הכדורגלן, אולם לפי חומרי מצלמות האבטחה במועדון ה"סאטון" שהגיעו לידי העיתון הקטלאני "Ara", אין ספק שאלבס אכן אנס צעירה מקומית כפי שזו טענה בתלונה שהגישה נגדו לפני מספר חודשים.

הצילומים מציגים את כל השתלשלות האירועים בערב בו ביצע אלבס את העבירה. כך זה קרה: השחקן נכנס למועדון לפנות בוקר וניגש מיד לאזור ה-VIP, שם ביקש מאחד המלצרים לקרוא לצעירה שהייתה בחלקה אחרת עם חברותיה. הנשים הסכימו להצטרף, המבלים שתו שמפניה יחד, האווירה הפכה קלילה יותר והחלו ריקודים.

"בשלב מסוים, הקורבן הייתה בגבה לכדורגלן, אבל הוא אחז בידה ולקח אותה לכיוון חלציו", תיארו בעיתון הקטלאני. "היא הוציאה את היד בפתאומיות, ועשתה כאילו היא מושיטה אותה לדודניתה, כדי לרקוד איתה ולהתרחק מאלבס. אחר כך הם רקדו פנים אל פנים ואלבס הוריד את ידו לישבן של הצעירה, ששוב הזיזה אותה".

כלא בריאנס 2, בית המאסר בו שוהה דני אלבס. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
בית המאסר בו שוהה דני אלבס/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בהמשך החמירה התנהגותו של הברזילאי: "אלבס התרחק מהסצנה. מצלמה שקולטת את כל הקומה מראה בבירור כיצד הוא נעמד בסמוך לדלת, פותח אותה ומחכה שהקורבן תעבור שם. הוא נעמד בדרכה וסוגר את הדלת כשהיא בפנים". בברצלונה הסבירו שבעזרת המצלמות ניתן לראות שהצעירה "לא ידעה לאן היא נכנסת", כי האור היה כבוי ולא ראו את פנים החדר, כשהכוונה לתא השירותים בו התבצע האונס.

"היא ניגשה בצורה כזו שהיא ראתה רק את אלבס מחוץ לדלת ולא הייתה יכולה להבין מה יש בפנים. חוץ מזה, לא היה שלט על הדלת. בתצהיר היא טענה שחשבה שהם נכנסים לאזור עישון. כוונתה הייתה להיפרד מהכדורגלן לשלום אחרי ששוחחה עם דודניתה, כי הן לא הרגישו בנוח", נכתב.

מועדון הלילה שבו לכאורה אנס דני אלבס את המתלוננת. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
מקום העבירה, מועדון "סאטון"/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

כמובן שהמצלמות לא קלטו מה קרה מאחורי אותה דלת אחרי שנסגרה. "אלבס יצא מהתא ראשון, לקח לגימה מכוס בשולחן ונמנע מלדבר עם אלה שבילו עמו. הוא הצטלם עם אלה מהשולחן ליד. הצעירה יוצאת ופונה מיד לבת דודה שלה, כדי להודיע שזה הזמן ללכת. היא נפרדת מאלבס בלחיצת יד קרה, ושתיהן יוצאות במהירות מהמועדון. ביציאה, הקורבן פרצה בבכי והצביעה על פצע בברך שלה". הפצע הזה, כך הוסבר, אופייני במקרים של תקיפה מינית. "לאחר מכן הן התחבקו, כשהצעירה בוכה ללא הפסקה. אחד המאבטחים ניגש אליהן, והיא שוב הצביעה על הפצע".

בסופו של אירוע, אלבס יצא מהמועדון: "הוא עובר ליד החבורה בלי לעצור, ואפילו לוקח צעד הצידה כדי להתחמק מהצעירות והמאבטח. השיחה שלהם נעצרה והם הסתכלו לעברו בלי לומר מילה. לפני כן, אלבס היה משוחרר, חברותי ודברן. אחר כך הוא לא הוציא יותר מילה אחת מהפה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully