וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשום שלב היא לא ביקשה שאעצור": נחשפה עדותו של דני אלבס

בספרד פרסמו את תיאור הברזילאי לערב בו לכאורה ביצע אונס: "לא כפיתי את עצמי עליה. שאלתי אם היא נהנית והיא ענתה שכן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

אחרי שחשפו את הסרטון בו תולה דני אלבס את תקוותיו לשחרור ממאסר, באתר הספרדי "El Debate" פרסמו אתמול (רביעי) את תוכן העדות שמסר הברזילאי ב-17 באפריל, אז התייצב בפני השופטת הממונה על התיק בפעם החמישית והאחרונה, והודה לראשונה כי קיים יחסי מין מלאים עם הצעירה הקטלאנית שהגישה נגדו תלונה על אונס והביאו לכליאתו.

אלבס, שהגיע ב-2:45 לפנות בוקר למועדון בו התרחש המאורע, סיפר: "הלכתי עם חבר שלי ברונו, המאבטחים ליוו אותנו לשולחן 6, שחשוף לכל המועדון. שמו אותנו שם כי לשולחן הזה יש תא שירותים פרטי, וכך אנחנו לא נאלצים ללכת לשירותים הרגילים שמחוצה להם יש תור וזה תמיד יוצר בעיות".

הכדורגלן טען שתחילה הכירו לו ולחברו שתי נשים, אך אלה הלכו בעקבות סירובם להצטלם איתן. ואז באו שלוש הצעירות שביניהן הייתה הקורבן לאונס לכאורה. "ישר נוצרה אווירה טובה, כולנו נהנינו ומיד הייתה משיכה מינית ביני לבחורה. הרגשתי את הנכונות שלה לפי איך שהיא רקדה, התקרבה אליי. מטעמי זהירות, בגלל שהיינו באזור חשוף לכל המועדון ואנשים ראו אותנו, אפילו שברונו הסתיר", שחזר אלבס, שכידוע הינו גבר נשוי ואף הודה שהכחיש תחילה את האקט המיני עם המתלוננת מתוך ניסיון לשמור על זוגיותו.

דני אלבס. Mauricio Salas/Jam Media, GettyImages
ממשיך לטעון לחפותו. דני אלבס/GettyImages, Mauricio Salas/Jam Media

פרשת דני אלבס

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הברזילאי המשיך: "הצעתי לה לעבור לשירותים, היא אמרה שכן ואמרתי לה שאכנס ראשון. אחרי כמה דקות שהיא לא הגיע, פניתי לצאת ואז ראיתי שהיא בדרך. לא יצאתי לקרוא לה, אלא פגשתי בה בדלת כשפתחתי. כשנכנסנו, היא נישקה אותי והחלה להוריד לי את המכנסיים. עזרתי לה, היא הושיבה אותי על האסלה והחלה לבצע בי מין אוראלי. שאלתי אם היא נהנית והיא ענתה שכן. בשלב מסוים אמרתי שאלך, אבל זה לא היה נכון, רק בדקתי מה היא רוצה. ואז היא התיישבה עליי, עשינו את זה במשך כמה זמן ובסוף הרמתי אותה מעליי וסיימתי בחוץ".

כאן הדגיש אלבס כי המתלוננת כלל לא הביעה התנגדות: "אמרתי לה שאצא קודם והיא אחריי, כי לא רציתי שיראו אותנו. אני מניח שהיא כעסה על ההתנהגות שלי, כשיצאה היא אמרה לחבר שלי שלום ולי לא. אבל לא בשולחן ולא בשירותים, בשום שלב היא לא ביקשה שאעצור. בשום פעולה, לא ליטוף, לא ריקוד, לא התקרבות. גם לא החברות שלה. בשום שלב לא כפיתי את עצמי עליה. מבחינתי כבוד הוא הכל בחיים, ואם אישה לא רוצה - הכל בסדר. היא נפרדה, ביקשתי חשבון ויצאנו".

הכדורגלן הוסיף: "יצאנו בליווי מאבטחים ולא ראיתי אותה. אמרו שהיא הייתה בחוץ, אבל לא ראיתי. אם הייתי רואה, הייתי שואל אותה מה קרה, כי עד אז הכל הלך בסדר ולפי הרצון של שנינו. אני בסך הכל הלכתי לפי החשק שהיא ואני הרגשנו. יצאנו בהליכה מהירה, לא ראיתי אותה בדרך החוצה וזהו. מעבר לזה לא קרה כלום".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully