וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא נוגע לה בישבן, והיא מסכימה": הסרטון שיביא לשחרורו של אלבס?

אחת הראיות שהציג עורך דינו של הברזילאי דלפה לעיתונאי ספרדי, שטען בהתייחס למתלוננת: "לא רואה אותה מתרחקת ממנו. היא ניגשה לשירותים מרצונה". מנגד, בהמשך "רואים אותה בוכה"

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

עורכי דינו של דני אלבס פועלים לאיסוף ראיות שיביאו לשחרורו מהכלא בברצלונה, שם הוא שוהה כבר 101 ימים בהיותו מואשם באונס, ואחת כזו יצאה לאור ביום שישי האחרון. מדובר בצילומי אבטחה מהמועדון בו לכאורה ביצע אלבס את העבירה, כשאורך הווידאו בין 25 ל-26 שעות, וקטע קצר ממנו הודלף לעיתונאי ספרדי שטען כי לפחות בתיעוד הזה - לא רואים את המתלוננת מביעה התנגדות לחיזורים מצד הברזילאי.

העיתונאי נאצ'ו אבאד תיאר את מה שמופיע בצילומים, שנמסרו לשופטת על ידי הסנגור של הכדורגלן: "הנשים מתחילות לרקוד, הן שלוש. בשלב מסוים ניגש אליהן מלצר ומזמין אותן לאזור בו שהה דני אלבס. הוא מדבר איתן, באווירה משוחררת ולא אלימה. אני קלטתי את הרגע בו הוא נוגע לבחורה בישבן. אני אומר לכם שהוא נגע לה בישבן והיא, בראש שלה, מסכימה".

אבאד הדגיש: "במקומה, אם לא הייתי מסכים הייתי מתרחק ואומר לו 'אל תיגע לי בישבן' - ואני לא רואה דבר כזה. הוא נוגע לה בישבן והיא אוחזת במותניו. מרצונה החופשי, היא ניגשת לשירותים כמה שניות לאחר מכן".

דני אלבס. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
התיעוד מהמועדון יביא לשחרורו של דני אלבס?/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

פרשת דני אלבס

עוד בוואלה!

דני אלבס טען בעדותו: זו הסיבה שבגללה הצעירה התלוננה על אונס

לכתבה המלאה

כזכור, בעדות האחרונה שמסר בבית המשפט, אחרי ששיקר ושינה גרסאות ללא הפסקה בפעמים הקודמות, אלבס הודה שבאותו תא שירותים השניים קיימו יחסי מין שכללו חדירה, בהסכמתה של הצעירה. עם זאת, העיתונאי סיפר שבהמשך רואים בצילומים את המתלוננת בוכה.

"קודם אלבס יוצא, אחר כך אחת מהחברות ורואים איך הם נותנים כיף, הם (אלבס והקורבן לכאורה) לא מדברים, ובשלב מסוים הבחורה יוצאת החוצה עם חברתה. הן מתחילות לדבר ורואים אותה בוכה. ברגע הזה מגיעים אנשי האבטחה, ואחרי זמן קצר יש שם די הרבה אנשים", תיאר אבאד.

במקביל, בספרד פרסמו כי מקורבים לאלבס גירשו את ג'ואנה סאנז, מי שעתידה להפוך לגרושתו בעקבות התפוצצות הפרשה, מהבית בו התגוררו השניים בקטלוניה. הסיבה היא שסאנז סירבה לחתום על הסכם סודיות, ולפי הדיווחים היא ארזה את חפציה ועברה למדריד, שם מחכה לה "תקווה חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully