וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס טען בעדותו: זו הסיבה שבגללה הצעירה התלוננה על אונס

כארבעה חודשים אחרי שנעצר בחשד לתקיפה מינית, נחשפה גרסתו המלאה של הברזילאי: "עד אז הכל היה בסדר, אבל יכול להיות שזה מה שהכעיס אותה"

הבישול של אלכסנדר איסק ניוקאסל, אברטון - ניוקאסל 4:1/ספורט 1

כמעט שבועיים עברו מאז עדותו האחרונה של דני אלבס בבית המשפט, הבוקר (שבת) חשפו בספרד את עדותו המלאה של הברזילאי - שכללה בין השאר את הסיבה בגללה הוגשה נגדו על ידי הצעירה המקומית תלונה על אונס, כך לטענתו כמובן וכל זאת כארבעה חודשים אחרי שאירע המקרה.

השבוע דווח כי אלבס ונציגיו מצפים למפנה בפרשת האונס לאחר הדו"ח שהוגש על ידם לשופטת ועדותו של הכדורגלן שכללה הוכחה לכך שהמתלוננת התייעצה עם בת דודתה לפני שנכנסה עמו לשירותים, אבל רק היום פורסמה עדותו המלאה של המגן בפני בית המשפט ב-17 באפריל.

דני אלבס. Mauricio Salas/Jam Media, GettyImages
מכחיש בתוקף את ההאשמות. דני אלבס/GettyImages, Mauricio Salas/Jam Media

"הבחורות האלו הגיעו לחדר הפרטי שלנו במועדון וכלל לא התייחסנו אליהן, גם המלצרית לא התייחסה אליהן", העיד דני אלבס, "אבל אז ראיתי אותה רוקדת, מתקרבת לעברי וראיתי איך היא זזה, אז הבנתי את הכוונות שלה", סיפר הכדורגלן שבתחילת החודש עוד הכחיש כי היו יחסים אינטימיים ביניהם ולאחר מכן טען שעשה זאת רק בניסיון לשמור על הנישואים.

"אמרתי לה שתלך לשירותים ושתחכה לי שם, היא הסכימה ולא הייתה שום בעיה", המשיך אלבס, "אמרתי לה שאכנס לפניה ואחכה לה בפנים. התנשקנו, קיימנו יחסי מין והיא שאלה אותי פעמיים אם אני נהנה איתה ועניתי שכן".

כאמור, אלבס כבר ניסה לספק הוכחות שמצדדות בגרסתו בכך שהצעירה נכנסה לתא השירותים מרצונה בלבד וכי הכל נעשה בהסכמה, וכשנשאל מהי לדעתו הסיבה לכך שהיא מתלוננת על אונס השיב: "אמרתי לה שאצא מהשירותים לפניה ושתמתין מספר דקות לפני שהיא יוצאת גם כן. אם הייתי רואה אותה ביציאה מהשירותים אז הייתי ניגש אליה ושואל מה קרה כי עד אז הכל היה בסדר, עד כמה שהייתי יכול לדעת...יכול להיות שזה מה שהכעיס אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully