וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל סרטון שלו מתנשק עם המתלוננת: קו ההגנה החדש של דני אלבס

בספרד דווח כי עורך דינו של הברזילאי ביקש שחרור בערבות ובכפוף להחרמת דרכונו, על סמך תיעוד ממצלמות האבטחה במועדון בו לכאורה אנס צעירה קטלאנית ומסמך של 200 דפים. עם זאת, לחלק מהראיות נגדו עדיין לא הובא הסבר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.4/ספורט1

דני אלבס ממשיך בניסיונות להוכיח את חפותו בתיק האונס שבו הוא מואשם זה מספר חודשים. אחרי שביום שני האחרון הוא העיד בפעם החמישית והודה לראשונה כי קיים יחסי מין מלאים עם המתלוננת, נציגיה של זו החלו לעבוד על אסטרטגיה חדשה, ולכן עורך דינו של הכדורגלן בנה קו הגנה חדש שאת הראיות התומכות בו הציג ביום חמישי האחרון.

לפי דיווח של העיתונאית הספרדייה מאיקה נבארו, פרקליטו של אלבס מסר לשופטת מסמך של 200 דפים וגם תיעוד ממצלמות האבטחה במועדון ה"סאטון", שם בוצעה עבירת המין לכאורה. בעיתון "אל פריודיקו" הוסיפו שעורך הדין ביקש לשחרר את הברזילאי ממאסר בטענה שלא קיימת סכנת הימלטות, ואף הציע שהשופטת תקבע דמי ערבות ותחרים את דרכוניו. עוד טענה נבארו כי הסרטון, שאורכו 12 דקות, "מראה את האינטראקציה בין הקורבן ובנות לווייתה, אלבס וחברו ברונו".

מועדון הלילה שבו לכאורה אנס דני אלבס את המתלוננת. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
המועדון בו ביצע אלבס את האונס לכאורה/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

בעוד המתלוננת הצהירה שהיא נכנסה לשירותים בגלל שהכדורגלן התעקש, הצוות המשפטי של האחרון מדגיש כי הסרטון מראה אותם מתנשקים ועשוי להוכיח שהאקט המיני התבצע בהסכמה הדדית.

אלבס העיד שאת הצעירה הטוענת לאונס, בת דודתה וחברה משותפת של שתיהן, שבילו עמו באותו ערב, הוא הכיר בשולחן 6 במתחם ה-VIP של המועדון, בו נהג לבלות באופן קבוע. מדובר בשולחן אשר למבלים בו יש גישה לחדר "סוויטה", והציפייה שאלבס יסביר מדוע קרו האירועים בשירותים ולא בחדר ההוא, אם הצעירה אכן הסכימה לקיים איתו יחסים.

התביעה מתעקשת על כך שהברזילאי בחר במרחב קטן כמו השירותים כדי לכפות את עצמו על המתלוננת, וכי ברור שהוא ידע על קיומו של אותו תא שירותים, כי הוא נמצא בסמוך לאותה סוויטה שעמדה לרשותו כמבלה קבוע בשולחן 6.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דני אלבס. Mauricio Salas/Jam Media, GettyImages
קו ההגנה החדש יביא לשחרורו? דני אלבס/GettyImages, Mauricio Salas/Jam Media

מה שהכדורגלן עדיין לא הסביר אלו הפציעות והסימנים שנמצאו בגוף המתלוננת לאחר האירוע, וטביעות האצבע שאותרו בשירותי המועדון, אשר תומכים בגרסתה שהאקט המיני נכפה עליה. כעת, נותר לראות אם השופטת תסכים לשחרר את אלבס ממאסר על סמך הראיות החדשות שהוצגו. בעבר הועלה החשש שהברזילאי יימלט מהמדינה לאור אמידותו הכלכלית ומוצאו במדינה שאין לה הסכם הסגרה עם ספרד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully