וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חשפו: העדות שדני אלבס מקווה להשתחרר ממאסר בזכותה

הברזילאי מסתמך על הוכחה לכך שהמתלוננת התייעצה עם בת דודתה לפני שנכנסה עמו לשירותים: "למה שאישה תעשה זאת מרצונה?". וגם: פרודתו של הכדורגלן בילתה במועדון בו אירע האונס לכאורה, וספגה ביקורות

שערי השבוע - 25.4/ספורט1

בית המשפט בברצלונה דחה את בקשת עורך דינו של דני אלבס וסירב לשחרר אותו ממאסר בטענה שעדיין קיימת סכנה שהוא יימלט מספרד, אולם הברזילאי ממשיך לקוות כי הדו"ח שהגיש נציגו לשופטת יביא למפנה בפרשת האונס, על סמך עדות שנחשפה בעיתון הקטלאני "מונדו דפורטיבו" היום (רביעי).

מתברר כי באותו דו"ח שמסר פרקליטו של אלבס לשופטת הממונה על התיק, כלולה הודאה של בת דודתה של המתלוננת, שלקחה חלק בבילוי שבמהלכה אירעה לכאורה העבירה. "היא מודה שדיברה עמה בדיוק כשאלבס כבר נכנס לשירותים, ולמעשה מכירה בכך שהן תהו יחד האם המתלוננת צריכה הייתה להיכנס אחריו, אך מבהירה שהמטרה הייתה לשוחח", מסביר חלק מהמסמך בו תולה הכדורגלן את תקוותיו.

ההגנה מעריכה כי ההוכחה שאותה שיחה בין הנשים התקיימה, עשויה להגדיל את הסיכויים שאלבס ישוחרר. לפי עורך דינו של הברזילאי, "גרסתה של המתלוננת חייבת לכלול תשובה לשאלה - מדוע אישה בוגרת נכנסה מרצונה לתא שירותים עם גבר בוגר?".

דני אלבס ואשתו, ג'ואנה סאנז, ב-2018. Julian Finney, GettyImages
בימים טובים ביותר. דני אלבס עם האקסית ג'ואנה סאנז/GettyImages, Julian Finney

בינתיים, פרודתו של אלבס, ג'ואנה סאנז, ספגה מבול של ביקורות לאחר שבילתה במועדון ה"סאטון", שם התרחש כביכול האונס בו מואשם בן זוגה לשעבר. הדבר התגלה כשסאנז העלתה סטורי מחגיגות יום ההולדת של חברתה באותו מקום, ולאחר שקיבלה הודעות תוקפניות בעקבות כך, היא פרסמה הבהרה: "זכותי לצאת, ליהנות ולהמשיך הלאה בחיי, כיוון שאני לא עוללתי רע לאף אחד וחיי ממשיכים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully