וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס במכתב מהכלא לאשתו: "אוכיח את חפותי לכל העולם"

הברזילאי שמואשם באונס ושוהה במעצר מעל חודשיים, העביר מסרים לג'ואנה סאנז שהכריזה על רצונה להתגרש: "מבין את הכאב שלך ואת זה שלא עמדת בלחץ, אמשיך להילחם"

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

דני אלבס שוהה במתקן כליאה מעל חודשיים, מאז שנעצר באשמת אונס במועדון לילה בברצלונה. בשבוע שעבר פורסם שהמגן "שבור לחלוטין" בעקבות ההודעה הפומבית של אשתו ג'ואנה סאנז על כוונתה להתגרש ממנו, והבוקר (רביעי) נחשף ב"מארקה" מכתב שכתב הכדורגלן מהכלא ובו הוא מבהיר לסאנז כי הוא לא מוכן לוותר עליה ומצהיר שהאמת עוד תתגלה ושחפותו תוכח.

"ג'ואנה היקרה, עברנו יחד כמעט 8 שנים מלאות באהבה, חיבה, כבוד ודאגנו זה לזו. במיוחד בשנים האחרונות הכל נראה קל ונעים יותר. את והילדים הייתם הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. גדלנו יחד מהיום שנפגשנו, מהדקה הראשונה ליווינו אחד את השנייה, חיזקנו זה את זו ופינקנו אחד את השנייה. עכשיו, ברגעים קשים אלו, אני מצטער שזה מה שהחלטתך ומקווה שהחיים יעניקו לנו הזדמנות נוספת לאהוב שוב.

ג'ואנה סאנז, בת הזוג של דני אלבס. אינסטגרם, joanasanz, אתר רשמי
ג'ואנה סאנז, בת הזוג של דני אלבס/אתר רשמי, אינסטגרם, joanasanz

"אני מבין את הכאב שלך מהמצב הלא הוגן שאנחנו חווים וגם את זה שלא הצלחת לעמוד בלחץ של כל זה, אבל אני מואשם במעשה שנוגד את הערכים שלי: אהבה, כבוד והשקעה", הוסיף אלבס במכתב לאשתו, "אמשיך להילחם כמו שתמיד עשיתי, להאמין בעצמי ובתמיכת אלו שיודעים באמת מי אני אמשיך להילחם עד הסוף. בקרוב אוכיח את חפותי לכל העולם".

כזכור, מיד לאחר מעצרו של דני אלבס הגיעה סאנז לבקר אותו והצהירה על תמיכתה בו, אך תוך מספר שבועות כבר הכריזה על כוונתה להתגרש, גם בשל הודאתו של בעלה בכך שקיים יחסי מין עם אותה צעירה במועדון. הברזילאי, כאמור, טוען שלא אנס את אותה צעירה ושיחסי המין היו בהסכמה, אך לאחר מעצרו טען שהם כלל לא קיימו יחסי מין, אבל הסביר כי זו הייתה גרסתו הראשונית רק כדי לא להביך את אשתו בפומבי.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully